Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Norman malware cleaner

Norman malware cleaner

Jag undrar om nån har testat det programmet , scanning för att få bort spionprogram och annat lustigt .
Jag har laddat ner det men förstår mig inte riktigt på det .

Hjälp behövs :P

Tackar på förhand :)
Antal svar på detta inlägg: 10
innebär ladda ned att du har instalerat och kört det, Bea.
På denna sida rekommenderar dom att köra i Felsäkert läge ner man ska skanna med med Norman malware cleaner

[http://www.softpedia.com/get/Antivirus/Norman-Malware-Cleaner.sh
tml]

klippa klistra ser det ut som
>Göcke< ja jag har kört det men bara scannat med det som är för malware inte hela antivirusprgogrammet , jag är osäker på hur jag vet att den har slutat scanna , när jag körde programmet så stog det att scanningen hade varat i 2 min och några secunder sen stog det hur många filer den hade upptäckt som va infekterade och att lika många hade fixats .
Sen va det med röd text var infektionerna hade hittats osv , jag vet dock inte när eller om programmet hade slutat scanna då så jag stoppade det manuellt för jag märkte att datorn började rusa i väg ( jobbade väldigt högt) jag har inte märkt några problem efter att jag kört det programmet men är nyfiken på om jag om jag har gjort rätt och hur bra det programmet är .
Det va när jag skulle logga in på min internetbank som länken fanns till Norman och jag testade .

Annons
>DedaPera< Som jag har förstått det så är det själva antivirusprogrammet man ska va försiktig men inte Malware scaningen .

http://www.norman.com/support/support_tools/68976/se
Du avbröt scaningen. men den tog bort det den redan funnit
är du osäker , kör du en gång till när du har mer tid, för det tar en stund och den stannar och säger till när den är klar.

i särskilda fall så är det som DedaPera säger att man kan få gå ned i felsäkert läge, och det är ju för att man där kan starta upp med så få processer som möjligt som kan störa.
Okej , hur gör man för att köra datorn i felsäkert läge jag har glömt hur man gick till väga me det för jag har inte behövt göra det sen 2004 Ha ha

Tackar för svaren :)
kör den i det läge du gör nu, så slipper du fibbla innan du vet om de larmar för saker den inte kan åtgärda
När du startar datorn håller du ner F8 direkt efter den har läst in drivrutinerna och innan Windows börjar starta upp så ska det komma upp flera alternativ ett av alternativen är Felsäkert läge

Sorry Göke hann skriva innan mig ..... han är snabb
Tack till er båda för svaren

Jag gör först så som Göcke säger sen får jag se vad som händer :)
Det är Okey DedaPera
Nu vet ju Bea och alla andra hur de skall komma dit.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem