Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Vits

Vits

Ulla och hennas man Nisse gick i terapi efter 25 års äktenskap. Ulla började passionerat men smärtsamt att dra fram alla problem som de haft. Om och om igen hela visan. Förnekande, brist på ömhet, tomhet, ensamhet samt känslan av att vara oälskad och oönskad. En ändlös lista av emotsedda behov. Slutligen, efter oändliga upprepningar avbröt terapeuten, gick runt bordet och bad Eva stå upp. Han kramade henne, knäppte upp blusen och bh:n och avslutade med att massera brösten samtidigt som han kysste henne. Allt detta mitt framför maken som bara höjde på ögonbrynen. Ulla tystnade, knäppte blusen och satte sig tyst ned, märkbart generad. Terapeuten vände sig till Nisse och sa: Detta är vad din fru behöver. Tre gånger i veckan! Klarar du detta? Nisse tänkte efter och svarade: Jag kan släppa av henne här på måndagar och onsdagar, men på fredagar spelar jag golf.
Antal svar på detta inlägg: 7
mahl!



Han hade "knådat" färdigt. På dom brösten i alla fall.

Vad det Eva eller Ulla han kramade så passionerat?
Svar till Sofus: Det var Ulla som blev knådad. Nisse Tryckfel var i texten.
Annons
Sofus >Har man svårt att förstå poängen av
vitsen, så förstår jag att man måste
klaga på tryckfel av namn !

mahl> Vitsen var görbra!!!

mahl!

Nu skall du inte misströsta när du får kritik för att du rört ihop det.
Med dina bröst.

Tvärtom! Tycker jag att du är mysig och modig.

Många misströstar nog när dom får "kritik" vid sitt första inlägg på ett Forum.

Men jag kan läsa mellan raderna. Du är godkänd.

Det är jag ruskigt bra på. Jag lovar.
mahl!

Ha,Ha!! Det här med knåda!!! Väcker minnen till liv!!
>pensionär!
Jag fattade visst vitsen, tyckte det var roligt med två olika namn. Det var inte min mening att klaga....såg du inte smileyisarna efter. Kolla lite bättre innan du klagar själv!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem