Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Firefox beta version

Firefox beta version

Har testat den nya beta versionen av ff . Den var bra till början med men sen så slog den ut hela systemet! så nu ska jag aldrig testa en beta version mer. Man lär sig så länge man lever ! Ja jag vet att det har varit uppe här på is förut om beta versioner men jag var nyfiken bara ...
Antal svar på detta inlägg: 8
av nyfikenhet så lär man sig att all som glimmar är inte guld eller silver
Här har du svaret varför det skar sig

http://korta.nu/5148
Tack Ozzy , det visar ju att buggar slinker in även i Mac värden
om man vill leka med betaversioner.

Sen har jag alltid undrat över , varför man kör beta om man inte vill vara med och bidra med utveklingen/rapporteringen. men det är en annan femma.

och jag har inte förståt varför man skall ha femtielva olika webläsare, räcker det inte med att jaga buggar i utveklingen av ett fåtal., eller är det hela nöjet för en del.
Annons
Jag har bara 4 för tillfället!! Och inga av dom är beta!! Jag förstod piken,fast den var fin!!
En stilla undran. Varför har man flera?

Ett bra svar för jag begriper inte bättre.
Tack ozzy för upplysningen! Kommer aldrig mer att testa en beta.
@ ozzy - vad har din länk med betan att göra?

Den beta som mrTACO troligen talar om, är väl den nya 4.0 och artikeln var ju om uppdateringar till 3.5 & 3.6 som definitivt inte är beta längre.

Jag kör just nu med beta6 och den funkar jättebra.
@ Edge Du har så rätt. Ber ödmjukt om ursäkt för detta.

@ mrTACO hoppas Du ändå kommit tillrätta med Ditt problem.

Kan ju ha att göra med att FF tenderar att bli mer och mer komplex och mindre tolerant för felhantering. Därmed inte sagt att mr TACO har gjort något fel.

Tycker själv att 3.6.9 snabbt säger till om man knappat fel. Mindre förlåtande
Och det är ju positivt till en viss gräns. Men kan ju tendera i en gång för mycket, då säger FF i från och dyker.
Det är min personliga reflektion.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem