Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Krångel

Krångel

Hjälp mig, har fått in nånting som heter Unible Registry Booster och det går inte att bli kvitt det. Det kommer upp som en blå skylt för att senare övergå i ett program som rensar datan. Jag har försökt på alla vis att bli kvitt programmet men tji och det värsta är att det har gjort datan till en seg grej för mig.
Antal svar på detta inlägg: 9
Kan du inte ta bort programmet i kontrollpanelen? Du kan läsa om programmet här http://www.uniblue.com/sv/software/registrybooster/
Seggre95!
Du skriver "På alla vis". var god specificera:
Tala om vad du har för operativsystem.

Förslag.

1. Ser Du det som ett installerat program i Alla program . Ta bort det med
Revo Uninstaller förslagsvis nivå 4 för optimal rensning i registret.

2. Om du inte lyckas ta bort det med förslag 1
Gå till förslag 3

3. Ny Sytemåterställningspunkt. OM Du vet när det kom till. I så fall en nära datum dessförinnan.

Du gör detta på eget bevåg. Mina förslag är endast förslag.
Vad jag själv skulle ha gjort i ditt ställe.
Här förklarar dom hur man avinstallerar. Men kan man lita på dom. Jag vill inget
lova. Men det kan ju inte bli sämre.

http://tinyurl.com/3a4n7u8
Annons
Jag fick ett program som heter Your Unin-staller som var väldigt effektivt. Har någon provat det. För mig var det fantastiskt, jag hade vissa envisa program som jag tog bort, fick lite hjälp av den som rekommenderade mig.
@leiake!
Tack för hjälpen jag tror jag lyckades bli av med Unible Registry Booster. Datorn har också piggnat till litegrann. Hh.
Seggre95!
Hur gick Du till väga för att fixa till det.Kan ju vara intressant för ngn annan som hamnar i samma situation som Dig vad gäller detta program-
Hej Ozzy! Jag gjorde så här: 1.Start. 2.Kontrollpanelen. 3.Lägg till el ta bort program. 4.Ändra el ta bort program, där jag fann Unible Registry Booster som jag tog bort, och jag blev av programmet.
Seggre95! Tack! Fint det fixade till sig för Dig.
Nu kan det vara till Hjälp för andra.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem