Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Rätt eller fel av mona?

Rätt eller fel av mona?

Vad tycker du? nackdel för partiet eller bra för partiet?
Inte diskutera ideologin. Endast fråge ställningen som ovan.!
Antal svar på detta inlägg: 7
Det var helt rätt. Hon är körd......
Hennes stjärna kom aldrig igen efter Tobleronehistorien, även om sossarna ansåg det, men inte i de breda folklagren.
Sedan är frågan vem som ska efterträda. Jag är inte insatt i sossarnas partiled, men jag kan fn inte komma på någon som sticker ut.

I Katrineholm finns ju Göran Persson fd påläggskalv Fredrik O, en kille som aldrig gjort ett nyttigt handtag i hela sitt liv och som endast satsar på politik, men han har låååångt kvar.
Det låter ju som den här Fredrik O är som klippt o skuren för jobbet!
Annons
Mona gör helt rätt ---vad skall hon göra ---gäller kanske hela partiets överlevnad --- som stor parti ---ja skulle gärna se Lars Sjärnqvist som ny ledare ....verkar som inte så många vill ha jobbet *L*.
Tyckte hela partistyrelsen borde tagit sitt ansvar och avgått.Mona gjorde helt rätt. Wallström och Bodström är nog duktiga men om de inte vill ta sitt ansvar borde de lämna politiken.
Tycker nog att både Mona och större delan av partistyrelsen är förbrukade. Gamlingar!

Bodström är trevlig i media men han agerar i första hand för egen sak och i andra för det allmänna.

Jag tror på den här tjejen

http://www.youtube.com/watch?v=3Cs5FqSUYmc&feature=channel
Pedhan.
Jag håller med dig i din kommentar. Sossarna behöver förnyas.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem