Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Varning för Jysk

Varning för Jysk

Jag vill varna för Jysk i Trollhättan.
Vi hade tittat i ett reklamblad och hittade en utemödelgrupp som hade ett bra pris. Kommer till Butiken i trollhättan och då kostar möbelgruppen vi såg för 5000kr i reklamen 6000kr i butiken??? Konstigt tyckte vi och påpekade detta för personalen i butiken men de sa att det var förra veckan. Vi kom hem och spanade in reklamen igen och såg att reklamen gällde tom till 24/4 vilket är imorgon. Vi skall ta med reklamen imorgon och ge dem faan för detta. Jag säger bara att va faan är det för jävla dålig hjärndöd personal som jobbar på Jysk i trollhättan. Dålig service är det också.

Här med ger jag Jysk Trollhättan en massa RIS så de kan fylla ut sina tomma huvud.

En arg kund som får åka några mil extra.
Antal svar på detta inlägg: 5
Med detta så lär man sig att ta med annonsen till butiken.
Lycka till
Ofta man tar med annonsen till butiken. Om de nu har skickat ut annonser, så förväntar man att dessa ska, om så behövs, finnas i butiken!! Och jag tycker det låter som väldigt dålig stil att inte ha koll på vad de själva erbjuder. Så på dem bara Johan!
Johan
det är en läcka via reklamen oxh jysk. ibland finns inte sortmentet om dem lovar.

KUNDEN har rätt köpa produkter eller neka något.
det är du som bestämmer.
Annons
Nu var det köpt. Tog med mig reklambladet och visade vilket pris jag ville ha och fick detta utan problem (det var en annan expedit idag). Men de hade fortfarande ett dirare pris i butiken så jag säger se upp med vad du betalar för dina varor på Jysk i Trollhättan.
Johan
Om en kedja butik och dela ut annonser m.m
om det utemöbler står annonsen den priset.
Det något strull trollhättan jysk
jag ber dig kontakta butikägare
det du som bästämmer om du skall köpa eller ej

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem