Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: TV, film och musik

Jay Leno

Jay Leno

Någon mer än jag som saknar Jay Leno show som nian brutalt nog lade ner för några veckor sedan?
Antal svar på detta inlägg: 4
Här är en till, det var väl den där fjanten Conan o Brian som tog över, men det höll inte länge.

Jag tror faktiskt att Leno har övertagit det igen i ett annat namn, skall höra med min kusin i Los Angeles och återkommer, faktiskt så har jag varit på en av hans shower Live, en ganska säregen upplevelse.
Leno är en skön "snubbe"
Bra per66, nu blev jag väldigt nyfiken. Showen går ännu vad jag hört, men det är skitkanalen 9 som plockat bort den för att tittarsiffrorna var för dåliga hävdar de. Inte så konstigt med sändningstider efter midnatt. Sänd programmet vid 22.00 så kommer nog tittarna, men det förstår dom inte verkar det. Men, men, den lilla människan har bara att rätta sig efter storfräsarna. Hoppas någon annan kanal nappar och börjar sända Leno. Kanal 9 finns inte i min favoritlista längre i alla fall.
Annons
Jo då, Leno sänds i USA igen, efter en process där Conan krävde ett enormt belopp för att hans kontrakt bröts, hoppas vi får tillbaka honom i svensk TV.

http://www.nbc.com/the-tonight-show/

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem