Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Breivik

Breivik

Suttit och tittat på första dagens rättegång mot Breivik, han erkände sig skyldig till allt han anklagas för, men förnekar att han utfört något brottsligt. Imorgon skall han ge sin version av vad som hände, och varför han anser sig ha handlat rätt. Han anses inte vara psykiskt sjuk, och gör ett gott intryck, men han rörde inte en min när man läste upp namnen på alla de dödade, tvärtom så verkade han uttråkad!
Antal svar på detta inlägg: 6
--------------------------------------------------------------------------------

2012-04-16 16:00 north!

Jag tycker mitt inlägg är bättre, så vi ber Göcke radera ditt.
Håller jag inte med om, dessutom har du lagt din i fel forum!!
Två identiska trådar.

leiakes får ni fortsätta att komentera i denna

http://www.internetstart.se/forum/las.asp?id=123971
Annons
Breivik påstår att han handlade i självförsvar. Av vem kände han sig hotad?
Skattebjörnen? eller på ren svenska kronofogden.
RolleBe!

Breivik var rädd för att den muslimska livsåskådningen skulle ta över i Norge och
ställa till med ett världsherravälde och att dom sociala partierna skulle ta över makten. Därför sköt han ihjäl blivande statsministrar på Uöja. Så fattar jag det hela.

Det är inte lätt att förstå varför han utförde detta illdåd. Tror inte han vet det själv.
Hur skall vi då veta varför.

Undrar varför han inte begick självmord. Ville han bli martyr.



Han får för stor uppmärksammhet i massmedja! Han kan ju säga vart han vill och göra vad han vill,för han får inte mer än livstid i allafall!!

Alltid är det någon som har sympati för honom och i framtiden planera nya illdåd!!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem