Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Vodafone

Vodafone

Någon som vet hur bra vodafones telenät funkar till mobilen
funderar på att skaffa ett sådant Mvh: Bosse
Antal svar på detta inlägg: 5

Hej Bosse.

Vodafone har ett mycket väl utbyggt nät i Sverige, och även större delar av världen, det är ju världens största mobilnät......

Jag har haft Vodafone sedan jag skaffade min första GSM mobil, en Nokia 1011.

Tror det var 91-92 någongång....

Jag var i alla fall en av dom första kunderna till Vodafone, då jag var i branchen vid tillfället, detta belönas jag för varje år genom att dom delar ut bonusar till mig som jag får ringa för! I år blev det 500:-

Numera har jag Vodafone både till företaget och privat, och jag skulle inte kunna tänka mig en annan leverantör, har aldrig haft problem! Dessutom så har dom fått utmärkelsen "Sveriges bästa kundtjänst" 2 ggr! Men då hette dom ju europolitan.....

MVH

// M
Vodafone funkar uruselt i Norrland.Annars ett bra nät
Telia har ju blivit utsett till att ha bästa GSM-nät, i Sverige.
Men det beror ju på var du bor också... Billigast är varken Telia eller Vodofone. Snarare Comviq eller några av dom virtuella operatörerna, typ Halebop eller Djuice.
Annons
Hej!

Jag har Vodafone jag har aldrig haft så låga mobilräkningar som jag har idag, jag har haft Halebop, Comviq samt Djuice innan men det som blir billigast för mig är Vodafone iaf. Deras täckning här på västkusten iaf är det aldrig några problem med. Tror det har hänt någon gång så att jag inte haft täckning men det är väldigt sällan om man jämför med Comviq, Telia är ju klart bäst när det gäller teckning, men de är ju jäkligt bra på att ta betalt. Om man bortser från Norrland, så kan jag tycka att det inte är sådan stor skillnad mellan Vodafone och Telia. Litet vasst stråare är ju telia, men inte så kraftigt att man ska välja dem om man kollar på hur dyra priser de har.

När man är under 26 och har Vodafone abbonemang så får man 25 fria SMS att skicka från mobilen och välja 5 nummer som du ringer 25% billigare till. Nu har jag också upptäckt att jag får skicka 30 SMS i månaden från deras webbsida när man loggar in.

Jag rekomenderar Vodafone med andra ord! Sen är kundservicen helt underbar! De tar heller inte betalt för ifall man ska ha faktura utan autogiro som många andra operatörer tar avgifter för som t.ex Comviq och Djuice som jag vet.

Mvh
Eric
Vodafone är en mycket bra operatör så länge du inte ska norr om uppsala. I.O.F.S så stödjer dom Europa vägarna hyffsat norr om Uppsala men men men. Om man tar deseras 3G abon så blir det lite bättre dock. Deras kundtjänst är nog den bästa du kan få i Sverige.


-PS Har Vodafone både privat och på jobbet sedan några år.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem