Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Hoppande MUS

Hoppande MUS

Hej grabbar och tjejer. Trots att jag anser mig som manlig medlem får jag ju lov att erkänna att man sitter och knäpper på en mus här vid datorn. Allt för att hitta och fixa saker och ting. Min lilla fråga kommer här, kan någon säga vad det beror på att denna rackarns mus i vissa tillfällen, när som helst ger sig i väg ut i periferien med blixtens hastighet, och det gör ju då att det plötsligt kan dyka upp något helt annat än det man trodde sig finna på skärmen. Inte alltid men det händer, och lösningen har man inte lyckats hitta ännu? Ok detta blev mer än meningan var, men som sagt, ett tips mottas tacksamt. Hälsn. L.
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

lagera!

Du måste köpa en ny mus, annars blir det aldrig bra. Smuts,hårstrå och
övrigt.

Köp en trådlös mus. Det har jag, Logitech Anyware MX.

http://tinyurl.com/bvqouuh
att muspekaren drar iväg, kan du få både med trådlös eller med sladd.

men av olika orsak

MUS= muskel utan styrning eller >??
om du har en mus med optisk avläsning, så kan det bero på att musmattan inte funkar till musen. Prova ett annat underlag. Jag har själv råkat ut för detta fenomen några gånger
Annons
Hej igen, leiake, jag har en trådlös också hemma, men jag tyckte den var så svår att få kontakt med så den ligger i en låda. Och rengöring tycker jag nog att jag utför med jämna mellanrum också. Per Ask, skönt att se att man inte är ensam, det lättar alltid på trycket lite. vi får se om det går att lösa, inte världskrig direkt, men lite retsamt är det allt. Ha en bra kväll alla. L.
Pröva med att från tillverkaren ladda hem nya drivrutiner till din mus och installare dom. Inte sällan beror vandrande muspekare på just mjukvaran.

/B
lagera!

Sätt ny batterier i den trådlösa musen. så är saken klar.
Hello boys, ska testa på de tipsen, det finns ju en del olika möjligheter. tackar för tipsen som sagt, hälsn, L.
Jag kan nästan lova att det är musmattan?? peppar peappar
sätter också hoppet på musmattan

när det är optiska möss så är det det mest vanliga efter drivrutinskonflikt
lagera!

Är det musen som hoppar? Då är det jordbävning.

Jag trodde det var muspekaren som dansade solo.
Jag skulle köpa en ny mus om jag vore du. Inget billigt.

NetonNet har Locitech anyware för 369:-. Köp den.
Om det fortsätter hoppa för dig då så får du göra en "fabrikare".

Anyware bryr sig nämnligen inte om underlaget. Man t .o.m köra på glas.
Så då kan vi utesluta tvåfärgade musmattor.

Du har fel i systemet tror jag.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem