Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Varför

Varför

Varför funkar inte mina egna länkrar på is sida, kommer bara upp ett utropsstecken , eller är det Internet Explorer ?
Antal svar på detta inlägg: 10
Mina länkar funkar iaf.. Men jag kör i Firefox.. testa å byt webbläsare.
ja du Jocke458

var skall vi börja?

ser du dina länkar listade i
Anpassa startsidan ??
Tror icke du ska byta webbläsare som första åtgärd, för mina 40 egna länkar fungerar helt utmärkt i Internet Explorer!
Annons
Ja du Göcke allt ser normalt ut vissa länkar funkar andra inte ----Har prova Mozilla å crome där funkar det
testa då att tömma webhistoriken
Jag får med ett utropstecken vid markören när jag klickar på länkar som öppnas i nya flikar eller popup-fönster. Det har med webbläsaren att göra.

Jag vet inte riktigt hur man ska komma ifrån det problemet. Man kan ju gå in på fliken "Sekretess" under "Internetalternativ" och avbocka "Aktivera blockering av popup-fönster", men då finns ju den där risken att det kommer upp en massa automatiska popup-fönster när man går in på diverse hemsidor.

Hur som helst, håller du in Ctrl-tangenten medans du klickar på dina länkar så kommer du in.
OS och IE versioner ??

jag får inga frågetecken. på vare sig ÏE8-IE..

så någon egen inställning har ni krånglat dit.
genom att höja säkerheten.
Ja rensa popuppfönster sen försvan det konstigt men verkar funka nu tack Göcke för all hjälp du ger ,vi som inte kan så mycket
bra att det löste sig.
Det löste sig för mig med, så man får tacka här också..

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem