Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Microsoft omorganiserar

Microsoft omorganiserar

.........hela sin ledningsgrupp. Det var på tiden tycker jag. På senare tid så har
direktörerna gjort stora misstag. Spola Hotmail var ett. Startsidan i Windows 8 är
ett annat. Alla dessa "appar" gör mig förvirrad. Minst sagt.

"Det finns dock ingen risk att skrivbordet i Windows kommer att försvinna i det första taget. Det nya gränssnittet i all ära, men i sin nuvarande tappning är det inte speciellt praktiskt att använda på en vanlig dator.

En kvalificerad gissning är att Microsoft de närmaste åren kommer att arbeta på en övergång från det klassiska skrivbordet för att till slut helt gå över till det nya gränssnittet. Det är dock en lång process som kräver att det nya gränssnittet erbjuder ett helt annat arbetssätt än i dag. Förutsatt att morgondagens pc-datorer ser ut och fungerar som de gör i dag. "

Jag är inte ensam om mina synpunkter.
Antal svar på detta inlägg: 3
Hotmail och live.se har väl inte försvunnit leiake. Jag har många i min kontaktlista som fortfarande använder hotmail som adress, själv använder jag live,se och gmail och det fungerar precis som det alltid gjort
North !

Du vet vad jag menar. Dom har blandat ihop korten med Outlook som nu finns i olika varianter och WL-Mail har ingått i allt detta.

Tänk om dom hade raderat alla Hotmailkonton också, då hade G-Mail varit glada.

Det är lätt att byta mailkonto, men det är inte lätt att byta hos alla bekanta och
företag. Konstigt att dom gjorde så allvarliga ändringar. Egenmäktigt. Minst sagt.
Efter 16 år byter man ut allt.

Du får ursäkta för jag förstår inte problemet, den gamla hotmail adressen fungerar lika bra, trots att den nu finns invävd i outlook, det finns väl ingen som har bytt ut den för att den finns i outlook, i alla fall inte för att de varit tvungna

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem