Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Googla

Googla

.....är inte detsamma som att "goola" om ni trodde det.

Jag tycker Snowden har "goolat". Han har svikit ett förtroende som CIA-agent.
Demokratin är hotad säger han. Vad tycker ni om detta.??

Finns det något som heter demokrati. Jag undrar. Man får foga sig i ödet. Är man
född på fel plats på jorden så har man haft otur. Inget annat.

http://korta.nu/im2b7

Antal svar på detta inlägg: 2
Om Snowden svikit ett förtroende som CIA agent vad har då våra styrande politiker gjort? Fullständigt ljugit oss rakt i ansiktet är vad dom gjort....

Om nu övervakningen av det egna folket inte är så farligt och omfattande kunde man ju berättat om det och vad syftet med det är. Nä det blir farligt när några människor sätter sig över andra och "leker" med våra liv. Vad är nästa steg?
Oj Oj vilket svårt ämne det är som att ha svaret på livets mening, nu tycker jag att jag har hittat den, i alla fall för mig, jag tycker att Snowden är självskriven till Alfreds fredspris, massövervakning är vansinnigt, att alla är skyldiga, om man letar så är finner man felaktigheter i alla människor var skall man stoppa, den perfekta människan finns inte, tror inte ens Jesus var perfekt i alla fall inte för dom som hade makten då.

Ps: Ta hand om sin avkomma och ge den den bästa möjlighet att överleva i ett konkurrentutsatt framtida liv.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem