Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Google Nytt

Google Nytt

Hello, vad har hänt med Google-siten nu då? Är den helt nyskapad och omgjord ? Eller har man tryckt fel något här måntro? Verkar lite jobbig nu faktiskt. Om någon har ett tips så vore det bra att få höra det. Hälsn. L.
Antal svar på detta inlägg: 22
Sidor: 1 2 3 Nästa »

när du går till google , fick du en blå rad överst som sa att det är nyheter i Google policy, öppna det och läs

läser du om sidan så försvinner den blå raden överst nästa gång du läser in sidan igen
men det nya finns under Nytt nere till höger i fönstret
Yes Göcke jag såg den också, man får ta en titt till och inse tidens gång. Det var så enkelt förut i alla fall, men det blir det väl här med när man vant sig vid det nya. Hälsn, L.
Jo. Men det går ju inte att söka direkt från sökrutan här på IS längre. Det står bara "loading" när man försöker söka härifrån.
Annons
Nja , det nya är att Google vill äga allt och kunna använda dina bilder i molnet osv....
LuckySwede , vi står ju inte i förbindelse med Google
Gör de förrändringar, så får vi snällt gilla läget.
Ibland stänger de stora drakarna ut oss utan förvarning, med att bygga om siterna, tror ni att det bara är att det rullar på, så glöm det

världen är förränderlig

låste denna tråden eftersom det är samma problem
[http://www.internetstart.se/forum/las.asp?id=137016]
När jag testade att söka från IS så fungerar det igen. Iallafall här och nu!
funkar det inte nu så , tryck F5 (uppdatera sidan)
Jag klickade på GOOGLE loggan.

https://www.google.se/?gws_rd=cr&ei=ySRdUpbEK43LsgaguoDICg

D&#
229; kommer det upp en tysk gubbe som fyller 169 år.

Det nya Google går snabbt. Det var snabbt innan men nu är det raketfart.
Hej, som sagt, det verkar som det är tillbaka till ordningen igen. Skönt det då, i vissa fall har man ju nytta av siten, hälsn, L.
Absolut har man hjälp av google men vore bra om det fanns nån konkurrent att tala om. Nån som har tips?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem