Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Firefox

Firefox

Mad jämna mellanrum kommer det upp ett litet fönster nere till höger. Jag anmodas at uppdatera Firefox . Har följt uppmaningen två gånger och båda gångerna får jag veta att man "misslyckades att installera Ff. Båda gångerna har jag däremot fått bekymmer med diverse obeställda sökmoterer och annat efteråt. Fönstret är ljusgrått med mörkare rand bard överst.

Söker upplysningar om det här. Någon vänlig själ som vet något?
Antal svar på detta inlägg: 6
Har du provat att göra en ominstallation av ff?
Man behöver inte omedelbart uppdatera alla program som gör sig påminda. Inte sällan så är avsikten, att samtidigt pracka på oss diverse småprogram som vi inte vill ha i datorn och som är svåra att senare bli av med.

Läs först noga igenom "erbjudandet" och se till att klicka bort sådant som inte hör till det ursprungliga programmet innan man låter uppdatera det.
Som sagt Nattugglan, Nilho har ett bra förslag till dig här. Det blir aldrig för mycket kontroll av vad vi blir erbjudna på detta nät. En uppdatering av en site gör man bara om behovet är skriande. Titta noga och stryk som sagt det du inte vill ha eller behöver. Hälsn, L.
Annons
Tack för det--Tur att det finns kunnigt folk att fråga . Undrar hur många frågor jag måste ställa innan jag blir kunnig själv.
Jag har då aldrig nånsin fått något annat än FF uppdateringen, och har haft FF hur

länge som helst..
FF går alltid ut och söker efter en uppdatering vid start av FF. men installerar inget annat än FF och uppdaterar tilläggen/plugin-erna man har om de inte är kompatibla.

och DET går att stänga av under inställningar/uppdateringar. i FF

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem