Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Direkt adresserat till Ingvar Kampr

Direkt adresserat till Ingvar Kampr



Såg en reklamfilm om Svenskt midsommarfirande:
Det var det absolut sämsta jag sett på länge Jag skämdes över att vara Svensk Vem bär ansvaret för denna satsning på att profilera Sverige och Ikea på detta vis?
Vet inte varför jag reagerar så starkt Är förmodligen för att jag hitintills tyckt att IKEA stått för kvalite och något som vi kan känna oss stolta över Detta har ni inte bara rubbat utan skjutit i sank fullständigt Får jag inget vettigt svar bekräftar ju detta bara att man tappat fullständigt inriktning Kan bara beklaga att ni med en enda felaktig satsning tappat både mig som kund och alla jag kan påverka
Lycka till om ni fortsätter på denna väg

http://cache.aftenposten.no/multimedia/archive/00294/2_essen_294706a
.mpg

Christer Svensson
Antal svar på detta inlägg: 5
Christer Svensson
Ikea har förmodligen stoppat denna Tyska reklam vid detta laget.
Åk ner till Tyskland.Där ligger människor på gräsmattor,och
spyr.Gissa vilket land dom kommer ifrån.Sverige.IKEA´s
reklam är rena barnboken i jämförelse.

Ser man fulla människor,vart man reser i världen,så nog
tusan,pratar dom svenska.Det är bra reklam.Om ni inte visste
det,så är vi svenskar,kända för att vara grisigaste folkslaget
Finnar kommer visst tvåa,tätt följt av danskar och norrmän.
Var ju rena rama fullträffen..passar som handsken...precis som Billys...hahahahaha...
Annons
Leif:

Du kan inte ha varit ute och rest mycket .. I de flesta länder jag har varit i så har Svenskar mycket gott ryckte.

Faktum är att det är få nationer som har bättre ryckte än Sverige ute i övriga Europa.
Leif kan meddela att de man alltid ser mest packade när man är ute och reser är engelsmän eller irländare..

Och som Los Lovos säger så blir man varmt mottagen överallt om man säger att man är svensk.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem