Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Kabelnät.

Kabelnät.

Efter 5 dygn,är TP-testen 17,5%,av utlovad bandbredd.Det är
duktiga pojkar,kan man säga.Konstigt att det har varit människor
på månen.Jag tvivlar.
Antal svar på detta inlägg: 9
Leif , skaffa dig bättre prylar och en ny leverantör.
om du inte är nöjd
Jag får ju Telia ADSL om en vecka.Vill varna alla för kabelnät,och visa vilka nackdelar,kontra beprövade telefonnät.
Vette sjutton om jag kan hållar med där...

Vi har haft ComHem sedan 2000, första året var det strul som sjutton, men senare tid (de 3 senaste åren) har det inte vart ETT endaste problem. Jag har nu 8/1 och jag ligger ÖVER det, dvs 9.75 ned och 1.4 upp... Vilket är ett gott resultat. Om du kan prova Comhem, jag skulle iaf rekomendera dom.
Annons

Människor på Månen ?

Leif.....

Om du verkligen tror att det har varit människor på månen, så förtjänar du ett nätverk som inte fungerar!

Det är "bevisat bortom all bortförklaring" att människan inte har varit på månen i modern tid!

Jag har själv läst många böcker i ämnet, framförallt av författare och forskare och andra astrofysiker, som gemensamt kommit fram till att det är vår tids största lögn!

Bevisen som läggs fram i ämnet talar tydligt om att allting är ett enda stort jippo, bokostat av USA, för att stärka deras position i kapprustningen med Ryssland.

Exempel finns det gott om.. Fladdrande flaggor i vakum?, inga kratrar efter motorerna, skuggor som hamnar åt fel håll inom loppet av 11 minuter......

Ojdå!

det hörde kanske inte till ämnet, men ni vet hur det är, svårt att inte kommentera........

Sorry....
OK! Göcke. Jag förstår vinken,fast den var fin.Du får gärna stryka
alla mina inlägg,då jag har varit egotrippad och självupptagen.
Men jag lovar att bättra mig.
Leif:
Nä jag vill hellst inte radera något om jag slipper.
Utan det var i all välmening att få trådarna att inte sprida ut sig.
Det kan ju vara bra att läsa om just ditt problem under en tråd och inte under flera.

Jag förstår ditt och alla andras problem , när det strular.
Har själv råkat ut för det. och att hamna mellan flera hötappar är
inte så skoj.
Jag Hoppas att det kommer att lösa sig för dig till slut.
Minion IT det där med flaggan är ganska enkelt förklarat, det är inte vinden utan den som sätter ned den som satt den i rörelse även det är bevisat.

Men med tanke på att du redan bestämt dig så tror jag det är omöjligt att övertala dig.

Kommer nog endå inte få reda på sanningen innan vi är döda endå.

En aning off topic ;)
Leif har du frågad dina nämasta grannar?
TVkabel finns bara en kabel till varje lgn
förstår du?.

någon granne som målar, eller gjord annat sen satt tillbaka dosan väggen.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem