Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Netflix

Netflix

Någon som har provat detta underverk.

För att bli medlem gratis i en månad så måste lämna sitt betalkonto. Då är vi
inne på skurkar igen, igen, igen.

Så får man inte göra om man är seriös.

".Du kommer inte att få något meddelande från oss om att din kostnadsfria provperiod har avslutats eller att betalningsdelen av ditt medlemskap har påbörjats. KLICKA PÅ LÄNKEN ”DITT KONTO” LÄNGST UPP PÅ NETFLIX WEBBSIDA. (www.netflix.com) FÖR ATT SE AVSLUTANDEINSTRUKTIONER. Vi kommer att fortsätta debitera din betalningsmetod varje månad för din abonnemangsavgift tills du avslutar."

Hur många läser det finstilta. Nu gjorde jag det för det verkade för bra. Är man alert så är det inga problem. Är du missnöjd så hoppar du av. Men hur många är alerta. 50%. Resten betalar utan att veta om det i månader.
Antal svar på detta inlägg: 22
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Tycker inte att det finns några oklarheter där.. Det kostar 79:-. i månaden och första månaden fri, är man inte nöjd så kan man avsluta när som helst utan uppsägningstid, vad är det som är oseriöst med det??
Jag har haft Netflix i ett år nu och det funkar jättebra. Är man snål kan man dela med någon eftersom det fungerar med 2 enheter anslutna samtidigt.
pellefant!

Att tvinga folk att uppge sitt betalkonto för en gratismånad är oseriöst. Det måste
du förstå. Annars behöver du terapi.

Jag reagerade direkt. Här får man läsa det finstilta ordentligt tänkte jag.
Netflix är storskurk. Dom har miljoner användare. Varje användare som glömmer att hoppa av blir rena guldet. 79:- x 100.000.000:= ???????

Annons
Leiake, det är nog bara du som är senil och behöver terapi om någon, förklara vad det är som är oseriöst istället för att fara med en massa skitsnack..
Emans!

Nu var det fråga om betalsystemet hos Netflix. Får man miljoner anhängare så
måste man vara bra på det man säljer. Givetvis.

Men jag vidhåller att Netflix är en skurk med sin variant av betalsystem.
Oroväckande. Minst sagt.

Snart kommer det väl någon som "apar" efter och lurar folk på en hundralapp.
Det märker knappt folk utan låter det rulla.

Varför 79:- när 80:- är mer jämnt.

Det är som Dressman. Allt kostar 999999999:- eller tag 2 och betala för 3.
Den grejen har jag gått på fast tvärtom.
Ja, du är ju en mästare på att hålla dig till ämnet i trådarna.................leiake
Kollade deras sida, och skrev min a-postadress som kalle.anka@hotmail.com.
Det kom opp en ruta, som meddelade att herr Kalle Anka redan är registerad
som medlen. Jaha, dom har fantasifigurer som medlemmar där, så det osar lite
skumt där.
Nu ser ni väl spöken överallt, att du måste regga ett kort för gratismånaden beror väl bara på att folk utan kort inte ska kunna se gratismånaden, som exvis barn.

Att nån har Kalle Anka som mail är väl inte Netflix fel.

Ni skapar bekymmer som inte finns.



Netflix är vakna till max. Kolla min registrering som jag inte fullföljde. Det hajade
dom direkt och uppmanade mig att fortsätta registreringen.

Netflix är en bra och välskött. Dom vänder sig till folk som inte orkar ta hem
sina filmer själv. 79:-/mån. är billigt.

Netflix är som att plocka lingon själv och råröra dom. Vem orkar det idag. Man
köper Findus lingonsylt färdig. Det är lättare och dessutom godare sylt.

http://korta.nu/4dalv


När Netflix kom så sänkte oxo Viaplay till 79:-/mån så dom pressar priserna. Jag har pga OS abonnerat på Viaplay för tror jag 279:-/mån. Men jag har märkt att många kan logga in samtidigt så det blir inte så dyrt.

Netflix är inge för mig, gillar inte deras billiga am filmer o serier.

Du har fel om lingon Leif, jag plockar mina egna ca 20l fryser in i plastpåsar o använder på vintern. Kan inte käka färdigköpt sylt, alldeles för sött. Äckligt juh.


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem