Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

V75

V75

Detta är sista gången jag spelar på hästar. Dom är inte att lita på, men i brist
på annan spänning så provar jag.

Registrerat spel

Datum: Lördag 2014-06-07
Bana: Östersund
Spelform: V75 Harry Boy, omg. 27

Avd Ordinarie hästar
1 2, 5, 6, 8, 9
2 1, 2, 3, 4, 7
3 1, 2, 3, 6, 8, 13
4 2 Rapide le Tour
5 2 Lingbo Helen
6 1, 3, 4, 8, 9
7 4, 10

Vadet gäller startnummer

1 500 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 750,00 kr

Kvittonummer: 6B60 2346 0D3E 1045

Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

leiake, bara att hoppas då, men en sak, du ska nog INTE lägga ut på nätet alla uppgifter om ditt spelkvitto, i dagens läge kan man aldrig vara hlet säker på sina egna grejor. Det finns lösningar snart sagt på allt som gäller att lura folk. Men du avgör ju själv, lycka till som sagt. L.
lagera!

Det finns ju en risk att någon annan "idiot" plagierar mitt spelkvitto. Då sjunker
givetvis oddset.

Men så dumma människor finns inte på IS Forum. Jag är ensam.
Hahah, jaja, du ser de så bara, ok,,trägen vinner som det heter. Hej.
Annons
Ja du , vart ska du placera miljonerna leiake ? Svårt detta kan man säga. Men det kommer fler chanser. Hälsn. L:
Hästar är inte att lita på.
Hello, hästar eller kuskarna. Tur att man väljer själv om man vill ta risken eller inte. Ibland går det och ibland inte. Ha det. L.
Att spela på häst är bara lotteri. Alldeles för mycket mygel. Jag var på Elitloppet i år men spelade inte på ett enda enskilt lopp. Lämnade dock in en Harry fick 3 rätt.

Nu skiter jag i hästar pengar spel myggor knott svensk tv ja allt utom det viktiga vin kvinnor och sång då jag drar till de grekiska öarna.

Ha en skön sommar!

Hahahaha, pedhan, lämna vinet och sången också. Du vet ju att av tre viktiga saker väljer man det viktigaste. Trevlig resa. L.
Är du ett Sandra Svensson fan, leiake? Du hade fått en väldigt stor hög med pengar om dom där spikarna gått in.
Emans!

Nu har jag totat ihop en rad på 70:-. Det är mer lagom på Söndag.
Jag har redan två rätt ty jag har alla hästarna i båda sista loppen.

Jag spelar för att tiden skall gå. Det gör den ändå men den går lite fortare om man
har något att pyssla med.

Vinner kvinnliga amatörkuskar då blir det odds.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem