Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Stora ikoner

Stora ikoner

Jag har ytterligare en fråga.
När jag hade installerat om datorn så har jag nu stora ikoner på skrivbordet, kan man på något sätt få dom mindre. Jag var inne på Anpassa, Bildskärm men där kunde man inte ändra. Det stod på 100% vilket är det minsta.
Tidigare så hade jag ungefär hälften så stora ikoner, men jag kommer inte ihåg hur man gjorde. (börjar bli gammal)
Antal svar på detta inlägg: 7
Hos mig räcker det i alla fall med att högerklicka på skrivbordet, så kommer rutan upp där du bestämmer allt hur du vill ha det. Lycka till. L.
Hassez

Hos mig hö-klickar man i tomt skrivbord och klickar på "Visa".
Du är 70 år ser jag. Hur skall det bli när du är 75 år. Personlig assistent kanske.

Det är lätt att glömma. Du är inte ensam. Vi är 7 miljoner svenskar som glömmer.

Ser på mailen att min nya smartphone 6" är på väg. Jag ångrar mig redan men den
är betald. Nu måste man komma ihåg mer grejer.
Lagera
Tack för ett snabbt svar. Det löste mina problem. Det är inte lätt att komma ihåg allt.
Annons
Leike
Ja det undrar jag med. Vi har en ung tjej här på gatan som jobbar som personlig assistent, jag kanske skall prata med henne
Jag undrar om du klarar av den nya smartphonen
Så länge man kommer ihåg dom fyra sista siffrorna i personnumret, skall man
klara en smartphone. Jag har tjuvtränat i ett par år, med en liten fjuttig
Samsung. Denna gång blir det en Sony Experia. Den kan man ha i badbyxorna när man simmar.
leiake , du får sätta kedja på den , som sen hänger utanpå byxan
Bra Hassez att det löste sig, jag har varit ute ett tag och ser det nu. Hälsn. L.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem