Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Internetstart

Internetstart

när jag har internetstart sidan uppe och skriver i Google rutan tex en sökning så får jag förslag på engelska/sidor och några svenska lägger jsg till se fungerar det så har det inte varit förr
ps går jag in på Goole sida funkar det ok dorekt bara svenskt kommer upp
Antal svar på detta inlägg: 7
problemet är sänt vidare till google
Hej dif, lite lustigt i saken, testa och skriv hänt med hant istället, och till ex byt ut ett Ö mot ett O i orden du skriver, alla med prickar verkar gå bra utan prickar, dock inte bokstaven i, den ska vara som den är,, men vi får väl ordning på det hela snart hoppas vi. Hej.
hej göcke tack
lagera skriv i tex atg så får du se det märkliga :)
Annons
Aha,, det var ju en aning lustigt ja,,borde ju inte vara något problem med den saken. Om nu inte Atg själva har någon slags spärr där. Kollade min egen ingång dit, det verkar vara något fel på sidan nu, jag har ju en sparad sak som går direkt dit, och det var då inga problems igår kväll,,kanske ATG har något fel eller så. Vi får se. Hej.
NU dif, fungerar det igen, de kanske höll på med någon uppdatering eller så, men nu startar den både på Google och även på den länk jag har här, ordning och reda. Hälsn.
skratt nej du funkar inte hos mig provat annan data och andra ord samma sak 1,2 svenska resten engelska ord och endast på internetstart sidan lilla rutan google sök
på deras egna sidor google,internet explorer händer inget sånt allt funkar som det ska
nåja göcke har agerat så vi får se vad som händer :)
OK, om du menar detta med ÅÄÖ etc, så det vet jag, tänkte du menade ATG sidan bara, den öppnas i alla fall både via google och även den korta jag har här på bordet.
Men program och annat spelar roll med. Det finns flera sökmotorer du kan kolla. Lycka till.L.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem