Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Hobby och motor

Hurrrrrra Hurrrrrra

Hurrrrrra Hurrrrrra

Härligt , grattis Sara Sjöström till vinsten för andra året i rad av svenska folkets omröstning i Jerringpriset. En sådan härligt glad och upplyftande person i livet finns det inte många av. God fortssättning. L.
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: 1 2 Nästa »

Jag säger också GRATTIS Sara.

Men jag personligen röstade på Zlatan, ringde 10 ggr men det hjälpte tydligen inte. Vad skulle svensk landslagsfotboll varit utan Zlatan. Skulle Sverige gått till EM-slutspelet utan Zlatan, tror inte det.

För några år sen tyckte jag att Zlatan var överreklamerad, men nu ett landslag utan Zlatan är Sverige ett av de sämsta i Europa.
Vad vore Zlatan utan övriga spelare i landslaget !???
Grattis till Jerringpriset, Sjöström och 2an Olsson !!!
Annons
Ok Brinken, han är ju inte usel, men som sagt, han får god hjälp från de andra nio som spelar fram bollarna till honom, ,,och pensionären, tack för de orden, trodde att jag var ensam om den tanken, vi är i alla fall två då.Godnatt nu.
Tur att Zlatan inte fick något, folk verkar tro att han är nån gud eller så. Det pratas som om Zlatan är själv i Svenska landslaget, t.ex. Zlatan hade ingen chans mot Spanien idag. OK de 10 andra då?
Bandit, tackar, nu är vi tre med samma åsikt, godnatt igen. L.
Hur har landslaget presterat när Zlatan INTE varit med, de bara förlorar då. Sverige har ju ingen målgörare utan Zlatan.

Tror ni verkligen att Sverige skulle slagit Danmark om Zlatan inte varit med.

Det finns ju ingen annan målgörare som Zlatan i landslaget.
Brinken, Sverige har vunnit VM-guld till o med utan denne Z. Och som sagt, om inte de övriga nio sliter och jobbar fram bollen så är han som alla andra , glöm inte att passningarna från de bakre ledet gör möjligheterna där framme. Sista ordet här nu, titta om du får tillfälle och se hur den store promenerar fram och åter där framme och slår ut med armarna om inte passningen går till honom, precis som att, "men va håller ni på med, jag står ju här", ok nu blir det absolut sista ordet ikväll, adios. L:
>Vem gör mål på passningarna om INTE Zlatan är med, vad jag har sett på landskamperna som Zlatan INTE varit med, finns ju ingen målgörare i laget då, trots att forwarderna får smörpassningar. Så gör de inte mål, Zlatan hittar ju målet i många omöjliga lägen
Brinken, tjenis igen, bara ett kort inlägg, om inte han är med då finns det andra nio spelare varav vissa har som uppgift att befinna sig på den positionen att det kan fixa målskottet, vissa andra har grovjobbet att fixa målgivande passningar, så fungerar fotbollen alltså. Nu så, må gott. L

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem