Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

En bra dag idag

En bra dag idag

När man öppnar mailen och finner ett sånt här meddelande då blir man glad juh.

"Grattis, du har vunnit en resa för två till Florida i december 2016. Bekräfta att du fått detta mejl genom att svara på det snarast.

Ditt paket för två personer inkluderar bland annat:
Flygresa från Arlanda till Florida för två personer t/r.
Fem nätter på 4-stjärnigt hotell i dubbelrum inklusive frukost.
Digert program i Florida med besök till Everglades, NHL-hockey och spännande upplevelser tillsammans med andra medlemmar.

OBS! Resan till och från Arlanda från din hemort ingår inte i vinstpaketet.

I sommar skickar vi ett nytt vinnarbrev till dig uppdaterat med datum, program och annan nyttig information inför anmälan till oss gällande Florida-resan för två personer.

Tills dess, ha en skön vår och trevlig sommar!"

Antal svar på detta inlägg: 7
Hello pedhan, låter ju alldeles utmärkt det där. Inte för att avråda eller skrämma livet ur dig, hoppas nu bara att det inte ligger en hund begraven i mailet, har du koll på vad och varifrån så är ju allt klart, man tänker bara numera alltid på det här "lurendrejeriet" vi utsätts för då och då. En upplevelse blir det ju i alla fall, förutsatt att. Tjing. L.
Jag fick ett snarlikt mail:
-Kom förbi så får du en kopp kaffe!
Får betala resan dit själv.
Men glad blef jag!
Är "snarlik" någon som hängt sig???
Ja du Semlon, det lutar åt det hållet. Inte alltid så lätt att likna någon/t. Tjing.
Annons
Nädå Lage det här är säkert, en känd spelsajt som har som lockbete " Spela live på hockeyvm och du är med om en daglig dragning om en resa till Florida.

Jag spela 4 Euro till oddset 1,1 på nåt resultat. Jag vann dessutom 0,4 Euro.

Men kaffe ä väl gott Semlon.
Ahaa,, grattis pedhan,det blir ju en rejäl tripp, kul när det lyckas ibland ändå. Lycka till. L.
Kaffe med dopp e mums + moms!
Även om det va på ett "Odd-sätt".

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem