Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Nu börjar snart OS

Nu börjar snart OS

Jag har alltid sett fram emot att se på OS men det gör jag inte längre!
Nu handlar det om terrorister, zikaviruset, doping, ryssar som får vara med eller inte! Klart att IS är på tårna med sån uppmärksamhet det innebär!
Olympier som redan har hunnit bli rånade och tydligen så bor dom taskigt för det är inte färdigt!
Som världen nu ser ut så undrar man inte om olympiska spelen har spelat ut sin roll!
Nu undrar man bara vad som ska hända.......
Antal svar på detta inlägg: 6
Hej loket55, som sagt. Dessutom pågår det mesta mitt i nätterna, vem sätter sig eller lägger sig och tittar i två timmar på en match som startar kl 2 på natten tyvärr, det var någon handbollsmatch som gick tidigare, men men, plus då allt detta med oroligheterna runt jorden. Man bävar. Häls.
Jag har Viaplay så jag kommer att se varenda minut!
Som pensionär kan jag sova på dagarna.
Men att nåt kommer att hända det är jag övertygad om men frågan är vad och när!
Ok, klart man har sovmöjligheter ,men man vill bara inte sova bort den ljusa tiden heller, hehe. Vi får se, allt kommer väl i ett digert reprisprogram så man missar nog inte så värst mycket. Ha det gött. L.
Annons
nej jag skippar natt OS
Göcke som sagt, du/vi är og inte ensamma med den tanken, synd men det finns ju gränser. Sommaren håller i sig, tjing. L
Om man inte vill kolla på natten så går det ju alldeles utmärkt att kolla OS på Viaplay i efterhand.

Kan ju då vara bra att undvika och se resultaten innan.

Får kolla nästa vecka, åker imorrn på festival i Haapsalu, Estland.


Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem