Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Kommunikation

Kommunikation

Någon som kan rekommendera en "Chatt" som inte handlar om sex, utan där "normala" människor kan kontakta varandra?
Antal svar på detta inlägg: 9
Ja, det skulle jag också tycka vara trevligt !
Så snälla någon ge oss ett tips !
Det finns en som är helt gratis, men tyvärr inte många där, men ni kan kanske få fart på den. chatta.nu

Det är en 100% clean chatt.
Hello, som sagt, det börjar nog bli lite omodernt med chattisar tyvärr. Den ena efter den andra försvinner på grund av brist på besökare, och orsaken är väl inte svårare att hitta än alla dessa apparater om folk går om kring med nu mera, och yngre klientel vet knappt vad det betyder att ha en konversation vid ett datorbord. Wilda Webben finns en, och så den danska Jubii Chat! Men tomt på besökare alltid, och de var/är också rumsrena om man säger. Men livet går vidare i repris. Tjing.
Annons
vad vill man med en chatt??

man kan alltid göra en grupp av sina vänner att ha som en chattgrupp
eller är det att få andra okända att slänga käft med dig.
Tja,,Göcke,finns alla möjliga önskemål där. Men när det startades en gång i tiden var det väl mycket att kunna sitta på ledig tid och snacka en massa olika saker, plus att det kunde ju sluta med en träff också, och kan väl det ännu antar man. Inte alls ovanligt. Men som sagt, nutidens "chatterier" sitter nog mest de små fyrkantiga saker man kutar runt på gator och torg med utan uppsikt om de man har kring sig .
Må gott.
Göcke, man söker nya vänner som man inte visste om att dom fanns.

Jag har på detta sätt fått nya vänner i hela världen. Inte minst ett antal nya relationer med kvinnor sen jag skilde mig för 16 år sen.

pedhan , det kan jag förstå
Som sagt pedhan, allt kan hända på det sättet också. Utan att gå in på detaljer så för en massa år sedan blev man bjuden på en båtresa till Åland turoretur, hur det kom sig är ju borta nu, kunde ha varit någon tävling man svarat på kanske, men trevligt hade man och så kul att se alla bekanta nick irl.hehe.
Lev och njut livet alla.
Det finns en hemsida om man har fyllt 55 år.
Den heter Vi seniorer och där kan man chatta hur mycket som helst.
Det finns även en privat chatt där man kan prata enskilt.
Lycka till! Till er som har behovet!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem