Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

SWAT

SWAT

Tjo!

Jag har suttit i timmar nu och spelat SWAT 4 online, otroligt bra spel.

Är det någon som har spelat det här ett tag och har tips på bra servrar? Jag tycker nämligen att det är väldans ojämn kvalité på servrarna. Vissa är superbra, men andra är hemskt laggiga och timeoutar helt utan anledning. Tyvärr får jag inte AllSeeingEye att fungera med Swat, tror inte att det finns stöd ännu..

Jag antar att tråden kan ses som reklam för Swat 4, i vilket fall jag då ber om ursäkt, men jag vill hemskt gärna få lite tips på bra servrar bara ..
Antal svar på detta inlägg: 4
Hej, Los Lovos!
Tyvärr har jag inga tips att ge dig eftersom jag aldrig spelat SWAT. Däremot undrar jag om du kan hjälpa mig? Vi är ett gäng som spelar Return to Castle Wolfenstein via multiplayer (jäkligt häftigt spel om man gillar 2:a världskrig-stuket). Nu har vi snackat om att prova SWAT, och nu kommer min fråga. Vet du om man kan spela tex 4 av oss mot datorn via Internen? Eller går det bara att spela mot andra i MP-läget?
Zacko:

Jag har än så länge inte spelat SWAT på annat vis än mot människor på nätet. SWAT verkar inte ha en vidare väl utvecklad MP funktion, så jag tvivlar på att det går att spela mot botar.

Och du, ett tips kanske, om du inte redan känner till "Enemy Territory", ett gratis spel baserat på Return to castle Wolfenstein världen. Otroligt bra och häftigt. Enligt min mening många gånger bättre än det klassiska RTCW.
det ska vara Battlefield 2 helt grymt spel..:)
Synd bara att man inte har så mycket tid över att spela det, men varje ledig stund så. Visst kräver lite av datorn men det är ett bra spel så det är det värt. Det får 2 tummar up i betyg.(har bara två så det är svårt o ge fler)
Annons
Tack, Los Lovos!
Jo, vi började med Enemy Territory, men fastnade för RTCW just för att det hade bra klanservrar. Vi är ju ett gäng som klanspelar, och då är kanske inte SWAT är ett allternativ?

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem