Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Denna förb... reklam

Denna förb... reklam

Då jag vill titta närmare på ett repotageklipp i någon tidning, så startar det alltid med reklamsnuttar.

Går det att slippa detta elände?

”Klippet startar om infinity sekunder” och hur många sek det blir, det vet man inte... Jo då reklamen är till ända...
Antal svar på detta inlägg: 8
Vi får vara glada så länge vi får läsa tidningarna gratis och då acceptera reklamen.

Det vore ju skönt att tanka bilen och sen köra utan att behöva betala för det eller gå in på ICA och plocka åt sig varor utan att behöva betala.

Självklart ska alla ha betalt för sitt jobb på ett eller annat sätt och webbtidningarna finansierar ju det med bland annat reklam av olika slag.

Internetstart har ju med lite reklam men det märker man inte av mer
Ja, betalar gör man ju. tex tv.licens och telia.för att få tillgång till internet...
Precis, och det gör tidningarna också, betalar för att ha internet, webbplats och alla medarbetare ska med ha sin lön plus all utrustning som tillhör, så lite reklam står jag ut med så länge jag får läsa tidningen gratis.

Internetleverantörer betalar ju inte till tidningen för att dom ska ha tillgång till internet, tvärt om så betalar ju tidningarna för att få vara ute på internet precis som vi övriga.
Annons
Jag får väl fortsätta som jag brukar, stänga av ljudet för att åtminstone slippa höra tjatet...
TV reklamen är ett otyg ,som förlänger TV film tittande till 3 timmar. Det är bara upprepningar av samma reklam titt som tätt. Håller dom oss TV tittare till idioter som behöver hjärntvättas ?
jag har bojkottat alla TV kanaler som kör reklam
det gör att man tjänar in flera timmar i veckan på annat , man vill göra.
Jag har beställt C More , vill se motorsport och boxning, där har dom reklam för sina egna sändningar.
Nån gång visar en och annan reklamkanal program som jag vill se, då spelar jag in på HD boxen och tittar på det på annan tid.

Jag tjänar inte in lika många timmar som Göcke, men ett 1 timmes program tar som regel max 35-40 minuter när man spolar över reklamen.

Men som sagt, detta är om dom någon gång visar ett program man gärna vill se!
Men irriterar mej mycket över att alla kanaler har hög musik i bakgrunden på nästan alla program numera, men är kanske åldern som stellar till elendet!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem