Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Inga annonser

Inga annonser

inga reklamlankar i forumet
Antal svar på detta inlägg: 2
Trist när man måste göra reklam så på ett forum, käns så desperast. Du borde sluta med det. det är inte så syst, i ett forum så diskuterar man, och vad ska jag diskutera i dena tråd ?. NADA. jag kan ju sega att deta sett att göra Reklam för det är vad det är, är så desperat så att det finns inte. sorry.
Skulle du ha skivigt att man skulle komentera sidan så hadde det sett snyggare ut. men det skulle fortfarande va smyg reklam.
Men jag vill ju tror att du bara vill tipsa om en länk vilket jag har mycket svårt att tor. men i såna fall så är det i alla fall FEL.
Oki kanse låter lite sur. Men det är prisis vad jag är Jag jobbar med att designa hemsidor åt företag och gör ca 3 sidor i veckan och företagen betaler ochså för att få reklam på nätet. så jag vet var man ska göra reklam och hur för att inte skada sidans namn. Tyvär så har du skatar www.gratisannons.nu" target="_blank">www.gratisannons.nu efter som det ser ut som att www.gratisannons.nu" target="_blank">www.gratisannons.nu är desperat behov av nya besökare.
Förlåt om jag hoppas på, men det här var toppen på en bägare. //superhenke
Håller helt med ovan.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem