Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Får man skriva om spel?

Får man skriva om spel?

För er som gillar spel.
Jag brukar inte göra reklam för mig själv, men jag kan inte låta bli. Star Wars "Battlefront II" har landat, är du inte fast i denna enormt stora filmsucce, så har du nu chansen att spela spelet, Jag har recension på min sida, tyvärr kan jag inte uppge namnet här, med respekt för dom som styr sidan, adresen är underskrift+spel och den vanligaste förekommande slutadresessen (.Com).
MVh Gt (com) Sorry Daniel en engångsföreteelse. Gt
Jag vill gärna delge alla er som spelar pc spel där ute detta.
Antal svar på detta inlägg: 6
Hej, jag gillar din sida och nya star wars är säkert ett kanonspel men vad sägs om att länka tillbaka till InternetStart? Vi hemsideägare måste ju stötta varandra.
Hejsan!

Själv har jag ägnat massor åt Diablo 2 men nu har jag gett upp..

Man blir ju gråhårig när man inte hittar vad man behöver..

Så nu gick jag och köpte Dungeon siege 2 vilket var ännu värre och framförallt mycket tråkigare..

Grrr...

Finns det inga roliga rollspel längre som typ Gamla hederliga "Eye of the beholder" eller Strategispel typ Dune 2..?

Jag tycker att spel som typ "monkey Island också är jättekul när man får använda hjärnan lite och inte bara skjuta eller slakta monster..
Ja, vad vet jag...

Ett spel som övergick Diablo för mig var i alla fall Neverwinter Nights med expansioner och nätspel, helt underbart helt underbart, köpte också Dungeon Siege 2 men gillade det absolut inte lika mycket som Neverwinter Nights, helt underbart spel. Vad man gör reflekteras över personligheten vilket gör att vissa uppdrag inte visas för spelaren. Dödar man för mycket civila så är man körd på de goda uppdragen...

Jaja, nog om allt detta nu, suvveränt spel i alla fall, och inte är det nytt heller, men men kommer en helt nyproduserad snart. NWN2 :)) längtar...
Annons
Hej igen!

Diablo 2 och vissa andra rollspel som Everquest bör man vara lite försiktig med då dom är beroendeframkallande!

Själv skall jag nu ägna mig åt andra spel..

Hmm..undrar om mitt favoritpel Kings Quest finns kvar?
hey me tanke på tiden så e ja fullt upptagen...men inte så mycket game....å lycka till med gameandet....oj...det va tidigt.....dags för sängen.
mvh. the price...u take it from u sleep......an go on.
Hej Daniel.
Vill du he en länk i recensionen? Du fiins ju redan under Länkar med bild och allt. Jag ville bara delge ett bra spel som jag vet många har väntat på.
Gt

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem