Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Hujedanemej vad tråkigt det blivit.

Hujedanemej vad tråkigt det blivit.

Gud må förlåta mig somliga rader men efter omläggningen känns IS lika upphetsande som tidningen Land. Det kanske många gillar så IS fyller väl sin plats i solen eller på nätet, men hujedanemej vad tråkigt det blir med alla snälla och välvilligt inställda människor. Inga diskussioner utan ett evigt hummande och alla verkar stå på tå för att plita ner något dom anser vara av vikt. Nästan alla inlägg avslutas med något av, förlåt att jag uttrycker min mening ifall någon skulle ta illa upp så var det verkligen inte meningen.
Antal svar på detta inlägg: 6
Här finns bara nöjda människor som inte vill ändra på nåt......skönt o slippa tjafs......o det är enormt inpirerande att få rösta här om den där bilskatten i Sthlm......det berör oss ju enormt.....vi som bor långt därifrån......sov göttt
Puttendolf:

Vill du skratta lite o höja upp humöret ska du läsa denna länken:

http://www.debatthuset.com/forums/showthread.php?t=1655

Jag skratta så jag grät!

Puttendolf !

Tittade på din profil,och det visar sig att du är från Kiruna,utav
alla platser på denna jord.Norrlänningar är ju kända för att säga,
en mening. Joooo,men visssst.Men det gäller inte dig.He,he

Tråkigt,är väl att ta i.Men något avsomnat,kan jag hålla med om.
Nya medlemmar,kommer till varje dag,så lugna dig lite,så blir
det nog att bita i.

Vill tacka dig,för dina vänliga ord,om min tidigare insats.
Annons
Bubben det var ord och inga visor, men så kan ju inget forum ha det! Visst kan man instämma i andemeningen vad en del skriver, men det mesta var ju rena påhoppen av klart rasistisk natur och det tror jag inte många ställer sig bakom!
Puttendolf:

Jag instämmer inte i nåt av det som dom blev bannade för.. men jag skrattade åt nivåskillnaden mellan IS och Debatthuset.

Dom uttrycken och åsikterna dom blev bannade för var ju inte av denna jord..dom personerna var ju helt vansinniga och absurda.

Instämmer helt, men vad man kan utläsa är, att på en sån debattsida är det heller inte roligt att delta. Smutskastning av allt och alla verkar ju vara legio just där.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem