Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Vart går gränsen?

Vart går gränsen?

Har läst att vi inte får diskutera politik. Men politik är ju ett ganska vitt begrepp. Det handlar ju om hur vi lever livet eller hur vi vill att det skall kunna levas, eller?
Antal svar på detta inlägg: 3
Kat ta en titt på tråden -Låg Nivå- där finns lite av svar på din fråga, men även ytterligare frågor. Kolla och bedöm själv!
Gick in o kollade, men känner mig inte riktigt klar över det hela ändå...
Det är viktigt att kunna diskutera.
Man kan ju inte gå in i debatter och se det som ett krig för då leder det bara till nåt negativt. Men att vilja ta in andras åsikter gör att man kankse ändrar sin åsikt att man utvecklas eller så blir man mer stark i sin uppfattning. Det är intressant.
Om Daniel kan åtalas eller ej får han ju se till att reda ut snarast.
Så här fjamsigt kan det ju inte fortsätta.
Kat jag längtar också att få ventilera politiska spörsmål, men i nuläget går det inte för det saknas moderatorer. Jag tror också att det är svårt att hitta lämpligt folk för just den sysslan för hur man än vänder och vrider på det hela så kommer ibland åsikt stå mot åsikt. Därefter är kriget igång en del för och en del emot och här är det viktigt att modsen vet när man skall bryta. Ja, det är inte lätt att ha ett forum som tilltalar alla!
Kat du kanske upptäckte att vi alla är inbjudna att komma med förslag till Daniel och Göcke, men en tråd som öppnar för en diskussion om moderatorer, regler, och lite annat smått och gott skulle kanske påskynda processen. För jag antar att vi är många som alls inte vet hur man sköter ett forum på ett tillfredsställande sätt.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem