Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Många läser

Många läser

Jag ser att det är många som läser nya trådar Men det är inte många som skriver i inläggen VARFÖR? Är inläggen ontresanta för er som bara läser?Om så är fallet hitta på intressanta trådar så det blir lite fart här
Antal svar på detta inlägg: 8
Meningen med ett forum är ju inte att man ska svara på inlägg bara för sakens skull. Det gäller att ha något att tillföra. De som läser utan att skriva själva, känner förmodligen att de inte har något att tillföra i diskussionen.
Själv tycker jag det är oerhört irriterande när folk gör det motsatta, det vill säga, svarar bara för sakens skull när man har ställt en fråga som man själv tycker är viktig. Då vill man endast ha raka svar från någon som vet och inte en massa dravel från de som tycker att de vill lämna inlägg i varje tråd de besöker.
Man håller käft till man har något vettigt att säga.
Hallå, jag håller fullständigt med Telamundo , jag är 1 av alla som inte skriver såååå ofta , men dom gånger jag har något att tillföra så skriver jag , finns ingen anledning att skriva bara för skrivandets skull.
Det verkar som om många som skriver här har för litet att göra, många inlägg saknar andemening, många som skriver här också är nog ensamma och saknar socialt liv.
Vi andra som har ganska fullt upp för det mesta och en stuga full med både sambo och tonårsbarn vi hinner nog bara inte engagera oss om vi inte direkt är tvärt emot nån åsikt.
Annons
Jaha, och?
Ja det är som vanligt män har svårt att gör två saker samtidigt Jag är inte ensam och saknar inte socialtliv.Har oxå en massa barn och barnbarn.pedhan jag tycker att du låter som du ser ner på folk som kanske är ganska ensamma
Härligt Wilma!!
Måste man var emot någons åsikt för att tycka till, fy vad tråkig världen skulle vara då.
Själv har jag både 3 barn o sambo o barnbarn ändå hann jag o hinner fortvarande att tycka till, är långt ifrån ensam men tycker det är kul att läsa o tycka till.
Men okey jag har ingen stuga det kan vara därför
Men är lika för det!
Ojdå förstår jag mitt inlägg här väckte visst reaktioner, nä jag ser inte ner på ensaamma, jag förstår att de har nytta av ett sånt här forum, jag har denna sida som startsida pga av en bra logsik uppställning av kategorier med länkar till myndigheter o så samt att jag enkelt hittar tidningarna jag vill läsa, jag har också lagt in de egna favvos jag vill använda, forumet är inget jag använder ofta, jag läser men jag skriver inte ofta, att jag skrev som jag gjorde förut var en reaktion på Wilmas inlägg, kanske var jag på dåligt humör, vad hon sa var ju eg " ska du få läsa här så ska du också lägga mer energi på o skriva nåt så vi andra får nåt tillbaka"
Hat skönt alla!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem