Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Man tror inte det är sant

Man tror inte det är sant

Vi bor 150m från mordplatsen där 12-åringen blev mördad.Man har sett mördaren växa upp.Var på minnesstunden i skolan igår Har en son som går i 6:an där flickan gick.Man tror inte det är sant
Antal svar på detta inlägg: 5
Nej usch då! Tänk så lite man vet om folk som bor i närheten.
Jag förstår att det måste kännas obehagligt. Hur tar din son det?
Jag tror inte barnen har riktigt fattat vad som hänt.Det tar nog sin tid.Dom pratar med varandra över nätet.För där kan man inte se om den andre är ledsen
Ja det var fruktansvärt det som hände. Det borde inte få hända.
Hoppas din son mår bra.
Annons
Vilken fruktansvärd tragedi. Håller helt med om det. Vill även lyfta fram eländet med kvällstidningarnas jakt på snaskiga detaljer.
Samtidigt kan jag inte låta bli att vilja se ansiktet på den person som har låtit denna 26-åring få gå fri på gatorna efter att ha blivit fälld 20 gånger i olika våldsbrott. Sätt de personer som släpper ut dessa våldsbenägna människor i skampåle för alla att beskåda och bespotta. Då kanske det blir ordning på att man hellre fäller än friar, när det gäller att släppa ut straffade människor på gatan igen.
Visst ska man hellre fria än fälla, när det gäller att döma en människa för ett brott, men, det borde vara omvänt om de ska släppas ut igen.
Så länge man sköter sig bakom galler så kommer man ut mycket tidigare, och det beror inte på brottet i sig utan att man har fogat sig för en stund och "ÅNGRAR" sig. Sen så finns det faktiskt de som sitter av sina straff och är som alla andra i samhället och sköter sig men de talar aldrig något om. Det är bara återfalls förbrytare som klarar sig lindrigt undan för upprepar du ditt betende så är du psykiskt störd nu för tiden, något som tydligen har blivit poppis på 2000 talet. Så varsågod, slå ihjäl någon sköt dig å kom ut.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem