Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Hobby och motor

Detta är jag ensam om i Sverige

Detta är jag ensam om i Sverige

Jag skall inte se matchen mot Paraguay,för den blir nog inte så
spännande,att det är lönt.

Ha,ha. Den gick ni inte på!!!! Va!!!
Antal svar på detta inlägg: 7
Leiake,
Jag ska inte heller se matchen. He, he som Du brukar skriva!
Jag är fullkomligt ointresserad av fotboll.
Poppo !

Menar du allvar.Det gäller ju landets existens.Förlorar Sverige
får du ingen pension,på flera år.
Leiake.
Vad då? Har pensionen med detta att göra?

Att fullvuxna män springer i all sin svett och jagar en boll! Påverkar detta min pension?

Jag har aldrig begripit mig på "tjusningen" med fotboll. Min svärson m fl i min närhet "lirar" och jag har varit och sett några matcher. Men JAG förstår inte vad det är som är så fantastiskt spännande med fotboll.

Hockey kan jag se på men bara en kort stund! Jag har hockeyproffs inom familjen, men det hjälps inte. En kort stund är det som gäller även där!

Jag går nu ut och sätter mig i trädgården där jag är ganska ensam ett par timman. Underbart!

Det finns däremot andra sporter som är intressanta för mig.
Judo, simning, friidrott, orientering t ex.
Annons
Jag måste instämma. För mig är fotboll lite "22 man springer efter en rund boll" ... Det ger mig inget... Hockey däremot... Woha! :)
Vad för match ???

/B
Ska bli sååå skönt när det här är över....inga fler fördärvade TV kvällar och slippa allt snack om den spelaren och den där också som gjorde det och det där....blääh !

Det är ju bara ett spel....
Visst är det bara ett spel...precis som all idrott är. Men spännande är det o lite spänning förgyller livet o det bästa är att man kan sitta ner o ändå vara delaktig i sporten utan att bli trött o till och med vinna medaljer.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem