Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Ufo

Ufo

Hej
Har någon sett ett UFO mer än jag, jag är nog inte hundra på det, men det var i vår lokaltidning om vad jag såg + några andra som så ngt liknande.
Jag har mer att säga om detta fenomen som jag såg, inte roligt, kanska otrevligt........
Antal svar på detta inlägg: 19
Sidor: 1 2 Nästa »

såg du UFO i lokaltidningen?
Ett ufo= akronym av engelska ”unidentified flying object”. eller ett oidentifierat flygande föremål
Göcke
Det framgår ganska tydligt av inlägget att det var omnämt i lokaltidningen vad dom sett.
Inte att han sett föremålet i tidningen. Du ska va snäll!!
Trixie
Berätta vad du såg! det kanske finns en förklaring.
Annons
svenkalle , jag är snäll ,, men jag kopplade inte ihop det
att de var omnämnda i en tidning.
vi kanske kan få en länk till repotaget.
Nä jag har inte sett nått UFO o tack o lov för det. Vet faktiskt inte om jag tror på rymdgubbar det låter för overkligt för mig.
Men det finns ljussken som reflekterar sig i rymden kanske var det nått sånt du uppfattade som UFO. Det finns säkert en logisk förklaring.
För min del så tycker jag det vore konstigt om det inte fanns nåt därute någonstans. Med tanke på hur fruktansvärt många planeter det finns i rymden vore det väl konstigt att det bara skulle finnas varelser här på våran, i sammanhanget, lilla planet.
Nog är det ganska säkert att det finns annat liv i universum än bara på vår planet, men avstånden är verkligen något att bita i...även för värstingskeppen. Till närmaste stjärna är det t ex 4 ljusår
Ska dom komma och hälsa på behövs allt en annan teknologi än den vi är van.
Det krävs förstås nå´t slags warpmoppe, men hur mycket trekkie jag än är känns det där med UFO lite avlägset för mig.
trekkie lyckades jag googla mig till men warpmoppe gick det sämre med. Jag antar att det är någon typ av rymdmoped

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem