Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Trådlös mus

Trådlös mus

Fungerar en trådlös mus på samma sätt som som en med sladd? Är den kanske tom. bättre? Köpte en dator för 6 mån sedan och med den följde det med en mus med kula som inte alls fungerar bra. Har bytt den en gång eftersom jag har garanti, men nu håller den på att ge sig igen. Varuhuset byter bara till likadan som medföljde paketet. Kan det vara värt att köpa sig en trådlös?? Eller vilken typ är bäst?
Antal svar på detta inlägg: 6
vad ska du ha musen till? mus med kula suger alltid det ska va optisk eller med laser. Men sen om den ska va trådlös eller ej det beror på hur du ska använda den.
Mest är det ungarna som sitter och spelar spel. Själv betalar jag mest räkningar och surfar lite. Verkar smidigt utan sladd då den känns i vägen. Vad rekommenderas?
Logitech eller någon.. cordless optical.
Har man en gång vant sig vid det, vill man inte ha något annat!
Annons
Finns det inga nackdelar med trådlös om du jämför med icke trådlös? Hur installerar man den trådlösa?
Det går åt batterier,så köp en laddningsbar med en gång.

Tveka inte.

Installationen står på förpackningen.Busenkelt.Kör inte CD-skivan
för då skickar dom med en massa konstigt.

Logitech skall det vara. www.komplett.se
Enda problemet som jag har sett, är om man har två datorer med trådlös mus, då kan den ena musen påverka den andra datorn. Aningen irriterande, och jag fick lov att byta ut musen mot en vanlig trådmös på den ena datorn.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem