Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Fråga BF2 skivor

Fråga BF2 skivor

Mina BF2 (Battelfild2) skivor har gåt sönder och jag vet inte vart jag kan ladda ner de


schyst om nån kan hjälpa mej


Mvh Abda30
Antal svar på detta inlägg: 10
kanske www.brafiler.se
Osäker, det var ett tag sedan jag var in dit men de har de mesta av allt möjligt!
Har du någon kodnyckel,för det är väl inköpta program av EA.

Men har du någon form av lösenord eller annat intyg så kontakta EA.

www.ea.com/official/battlefield/battlefield2/us/ - 48k

Denna sida finns på svenska,som du kan ställa in i rutan till höger.
Annars så finns den säkert på någon torrent-sajt. Ladda hem uTorrent, följ sedan instruktionerna för att ladda hem filer mm.
Annons
Du kan inte ladda ned spelet nånstan lagligt även om du köpte det tidigare, vill du ha nya installationsmedier fårdu köpa nya.

Tror inte EA kommer skicka ut nya till dig heller.

Men skiter du i om det är olagligt att laddaned så finns det på DC och på bittorrent.
Jag fick min BF2 skiva utbytt av EA nu i våras....köpte den vid releasen, så den var inte mer än 10 månader gammal.
Vad jag gjorde var att jag mailade EA och påtalade om det inte fanns någon garanti på skivorna, och i svaret stod att om den var mer än 3 månader gammal, eller om kvittot saknades så bytte dom ut den mot en administrativ kostnad om 90 kronor. Garantin är jag inte säker på, men minst ett år är den säkert !

Så, skicka ett mail till dom, det ska nog lösa sig.

Om inte så har du en torrent här: http://www.mininova.org/tor/241543
Och en miniimage kan Du hitta här: http://gamecopyworld.com/ Eftersom en nedladdad skiva funkar ju inte att sätta i DVD:n när Du ska spela. Som Rob sa så är det här inte lagligt idag, men vad gör man om allt falerar?
Du har ju kvar ditt serienummer vid installationen...

Har Du problem så kan Du meddela mig....jag kan lägga upp en fungerande miniimage på vår hemsida....det är vad vi använder idag efter att vår DVD sprack.

//Breeze
Hej igen....letade upp mailet från EA, och svaret lyder:

Nedan följer information angående garantier och returer:
Garantier för Electronic Arts
Om det är mindre än 90 dagar sedan spelet inhandlades går du tillbaka till butiken och byter ut spelet kostnadsfritt, vid uppvisning av kvitto.

Om det är mer än 90 dagar sedan spelet inhandlades eller att du inte har kvittot kvar, så är det en administrativ avgift på 100kr för att byta det skadade mediet. Skicka då in spelet med alla tillbehör till oss och betala in avgiften på något av nedan PG, märk talongen "Retur - CS" samt ditt namn och din adress :

PG: 608565-8

När vi fått in spelet och bekräftat att avgiften är betald så skickar vi ett nytt spel till dig. Detta gäller så långt lagret räcker.

ENS
Att: Kundtjänst
Viaredsvägen 24
504 94 Borås

Glöm inte att bifoga namn, adress samt en e-postadress som vi kan nå dig på.
http://www.electronicarts.se/support/

Med vänlig hälsning
Oskar Ånnegård
CS Agent
Electronic Arts Sweden

Så löd svaret...nu har Du allt Du behöver, lycka till.

//Breeze

Bra att ni hjälper ungen.Så slipper jag betala för nya spel
Jäkligt nice att företagen gör så, trodde aldrig de skulle ta sitt ansvar, iof så har de endå mage att ta betalt för nya skivor efter 3 månader.
.
Markerat som löst.OK!
Jag har lagt upp en ny hemsida med nedladdningsbar miniimage och en virituell CD/DVD Läsare (Daemon Tools 4.03)...allt Du behöver för att fortsättningsvis kunna köra BF2 utan den dyrbara skivan.
Och Ja...både miniimage och Daemon Tools är testade och funkar helt OK !

Det är i princip samma sida som från K-Webben, men nu på Googlepages, och det bara för att det finns mer plats tillgängligt för några filer också.

Märk väl bara...sidan är inte klar och inte alla interna länkar fungerar som de ska än, så jag länkar direkt till "Downloads".
http://krutgubben.googlepages.com/downloads

Mvh
//Br
eeze

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem