Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Är skräcknoveller en döende konst?

Är skräcknoveller en döende konst?

Hej!
Mitt namn är Thom och jag är författare. Jag håller mej till spök- och skräckhistorier. På min hemsida kan ni ladda ner några av mina noveller GRATIS, de finns på både engelska och svenska. Målet är att göra reklam för mej och andra författare. Den är nystartad och jag kan tipsa om länkarna på min hemsida för de som gillar musik och spöken.
Sidan är på engelska utav den anledningen att jag publicerat några av mina noveller på amerikanska sidor. Det är dom läsarna som uppmuntrat mej att starta en egen hemsida.

Skriv gärna i gästboken!!!
Blacktale
THE DEAD SHALL INHERIT THE EARTH!!!

http://www.freewebs.com/blacktales/index.htm
Antal svar på detta inlägg: 4
Har fått en egen sida UTAN en massa oönskad reklam!
Bland mina favorit länkar återfinns givetvis internetstart.se
HA ETT GOTT NYTT ÅR!
deadtales.com
Jag gillar skräcknoveller och speciellt dom som liknar "Huset som gud glömde" eller "poltergeist m.m..

Däremot gillar jag inte såna som fredag den 13:de eller liknade..
Annons
Skönt att höra att det fortfarande finns de som uppskattar att läsa skräck. Jag hade kontakt med ett bokförlag som sa att även om mitt manus var bra så kunde de inte publicera det. Varför? Jo, det finns tydligen ingen marknad för skräck i Sverige!? Jag riktade min uppmärksamhet till utlandet. Där fanns ett större intresse. Jag har på den lilla tid jag satsat på utlandet blivit publicerad i två E-tidningar!
Jag håller med om att det är mycket roligare att läsa historier med hjärna än rent våld. Själv är jag fascinerad av demoner, spöken, naturväsen och mytologi.
Mvh
Blacktale

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem