Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: TV, film och musik

Kramer

Kramer

Är det någon som har ett hum om vad Kramer säger? Jag tycker mig höra standupskämt som svarta komiker säger hela tiden. Är det rasistiskt bara för att han är vit eller säger han verkligen nå't olämpligt?
Antal svar på detta inlägg: 1
Det första som hände var att han tappade humöret under ett uppträdande för nån vecka sen då han blev avbruten. Han var även smått berusad och gick hårt på en person i publiken och sedan gick det över styr.
Jag har hört och sett själva incidenten ( finns på google ) och det är inte så vackra saker han säger, ser ingen humor i det och anser att han verkligen har gjort bort sig.
Efter det gick han live på Letterman och bad om ursäkt men har efter det gjort om fadäsen.
Den tonen och det han sa var inte på ett humoristikst sätt utan ett elakt och förtryckande sätt med rätt mycket rasistisk ton över det.

Blev rätt chockad då jag såg det, men är inte en som dömmer folk för livet.

Känns bara bra att ingen svensk standup nisse har gjort ett sådant här feltramp.
USA är ett land, ett mycket speciellt land med mycket speciella människor och lite kunskap om omvärlden. Se bara på Jaywalk då de inte ens vet i vilken stat som deras huvudstad ligger i

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem