Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Angående LOGGA IN

Angående LOGGA IN

Varje gång jag öppnar InternetStart är jag borttagen som medlem i Forum. Tips tack.
Antal svar på detta inlägg: 6
Jag tror att du menar att din autologin funktion inte fungerar?

Har du testat att markera boxen "Autoinloggning" när du loggar in?
Ja jag har provat på alla sätt jag kan komma på. Det mystiska är att när jag öppnar internetstart är jag inte med. Då petar jag in mitt användarnamn osv. Nästa gång jag öppnar är jag inte inloggad varför jag går till sidan där man söker medlemskap, men då visar det sig att jag är medlem. Får nog göra som några gånger förrut att jag inte bryr mig om det och efter ett tag så reder datorn ut det hela av sig själv. Hoppet är det sista som sviker.
En liten undran i sammanhanget
Finns det någon inställning som raderar alla cookies då man stänger ie?
Annons
Seggre95 , du kan ha det så att du radderar cookies
i dina inställningar i IE (internetexplorer),
då försvinner även din inloggning automatiskt, när du stänger IE.

men testa först med tippset som Daniel kom med
att kryssa för rutan innan du loggar in,
stäng fönstret med ie och starta upp igen , då skall du vara inloggad som det är tänkt.

återkom annars.
Seggre95, om du kan skriva i forumet måste du vara inloggad så något fungerar ändå. Du behöver inte registrera dig som medlem igen eftersom ditt konto finns kvar. Det är bara att logga in med dina uppgifter i inloggningsrutan uppe till höger.
Har låtit datorn vila nästan ett dygn. När jag öppnade internetstart såg till min glädje att allt är just med inloggningen. Hoppas det håller i sig.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem