Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Jag är kär

Jag är kär

Efter att ganska brutalt blivit sviken av mitt ex för ca ett år sedan var jag helt säker på att trots mina ringa 26 år så skulle jag aldrig känna samma sorts kärlek som man kände som yngre. Man hade ju blivit så deprimerad och nedstämd och lovade mig själv att aldrig ge så mycket av mig själ att det inget finns kvar för mig själv.

Men så hände det igen. Har flyttat in i en ny lägenhet för ca 6mån sen och har väl kommit in sisådär i huset, men för ett par dagar sen så kom det sig så att grannen och jag såg tv tillsammans med ett glas vin och efter massor av vardagligt prat och liknande gick jag hem till mig.

Efter en minut kommer mess på msn: "får man ingen kram?" Sen var man såld. Har såklart dejtat under året men alltid hållit folk på behörigt avstånd för att slippa vara med om samma sak igen.

Finns ingen mening med detta inlägg, vill bara skriva om det hela. Även om det inte blir nåt långvarigt vat jag iaf att man kan komma tillbaka efter ett tngt år.
Antal svar på detta inlägg: 10
Hmm härligt för dig. Blev glad av att läsa ditt inlägg.
Lycka till och hoppas ni får en härlig nykär jul tillsammans.
Låter underbart. Ni får ha det fint tillsammans!
Vill verkligen önska dej/er lycka till. Jag vet att man kan komma tillbaka till ett liv fyllt med kärlek fast man trott allt vara förstört. Att åter låta sig lita och tro på någon annan över huvud taget är mycket tufft, men en solig Torsdag så är man där igen med pirr i hela kroppen*S*
Annons
Kärleken drabbar alla, gammal som ung. Den är lika härlig och pirrig oavsett ålder.
Lycka till och var rädda om varann!
Kärleken finns för alla även om den kan vara svår att hitta ibland. Den dyker upp där man minst anar det o ibland på väldigt nära håll som hos dig. Jag önskar dig all lycka med din nya kärlek o ta vara på varandra där ute i hela Sverige.
Blir så glad då jag läser att folk är kär!

Jag har råkat ut för nästan exakt samma historia som dig.
Fast min var tvärtom, lustigt...

För mig gick det väldigt bra med grannen, hoppas det gick lika bra för dig/F
Det är då phridan som som skriver här ovanför som är miin granne, visade henne inlägget jag skrev.

Som ni kanske gissar så har det gått fantastiskt bra och vad man tror så är vi båda kära. Redan efter en månad nu så har vi flyttat ihop och allt har gått mycket fort. Och tur är det...
phridan och Kozel, hoppas ni får det bra tillsammans och lycka till.

xyz.
Roligt underbart för er LYCKA till i fortsättningen
buddy
Lycka till Kozel!! Hoppas att det håller i sig.Låter härligt att vara nykär

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem