Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Göcke

Göcke

Det här tycker jag var bra gjort "Hej var lite mer seriösa i denna tråden och hjälp Jojje med de frågor han ställer. "

Det tycker jag var kalas...inget surt och inget borttagande bara ett fint inlägg från dej! Ordning i ledet helt enkelt!
Tintin
Antal svar på detta inlägg: 6
Helt ok.

Men vissa ämnen är ju gjorda för att skämta om, så hade gjorts i verkliga livet också. Ofta man varvar allvar och skämt i en konversation.
Sen säger skämt åsido och diskuterar seriöst en stund.
jag skulle vilja påstå att de flesta samtal innehåller någon form av lättsamheter eller skämt egentligen. mer eller mindre. Kanske inte i de allra allvarligaste. Men om jag kommer till jobbet och frågar kollegorna att jag undrar vad en ren kostar så kan jag garantera att de hade kommit med en och annan kommentar. Men de hade samtidigt hjälpt till att ta reda på det.
Prova själva vet jag

Se nu inte detta inlägg som en debatt huruvida det var rätt att moderera i inlägget utan mer som en reflektion över hur man pratar i verkligheten.
White_Trash - Jag håller med dej fullständigt i det du skriver . Det e så det fungerar i verkliga livet! Men jag tyckte att Göcka gjorde det bra när han styrde upp det hela! Visst e det humor som kommer in i det mesta men sen e det allvar igen....sånt e livet!
Tintin
Ja, jag säger inte att det var fel att gå in och strama upp det hela, det gör man ju också i livet. Nån säger -hallå, nu börjar det spåra ur och bli lite väl flamsigt, skall vi gå tillbaka till ämnet.

Ett bra exempel på moderat moderering av moderatorn
Annons
Japp, Göcke!
Här har du en till som tycker att du gjorde ett bra moderator-jobb.

... och så sägs det att det inte går att lära gamla hundar sitta

Snyggt jobbat, Göcke!
Ja jag tycker Göcke brukar sköta moderator jobbet bra.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem