Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Alpint

Alpint

Heeeeja Anja!!!!! GRATTIS GRATTIS TILL GULDET HON ÄR SÅ SKÖN ATT SE PÅ VILKEN IDROTTSKVINNA
Antal svar på detta inlägg: 4
Håller med dig, Anja är som bäst när det gäller o än är det inte slut.

GRATTIS till GULDET
Jag blir sååå imponerad av de svenska tjejerna som tar för sig. Inte bara i alpint, utan även i skidskytte, längdåkning och så naturligtvis i våra sommarsporter.
HEJA SVERIGE
Min tråd "Anja Pärson" rapporterade jag för jag trodde ingen skulle vilja skriva mer.
Men så dyker en annan tråd upp med lika innehåll "Alpint".
Vad betyder det? Är den här tråden mer intressant?
Ska jag i fortsättningen låta bli att markera min tråd som löst när inga inlägg kommer? Eller hur ska jag tänka/göra/hålla mig lugn - eller?
Det här måste väl i all sin dar vara något för Er "moddare" att hålla koll på, när det blir dubbleringar menar jag.
Annons
Poppo, som jag svarade dig per mail raderar vi inte trådar för att de inte längre är aktuella. Om en tråd inte längre är aktuell sorteras den själv i ned i den automatiska datumsorteringen. På forumssidan syns nämligen de senaste trådarna först och vill man titta längre tillbaka får man själv bläddra sig bakåt.

Att det dyker upp andra trådar inom liknande ämne har absolut inget att göra med din tråd. Det finns många andra frågor som kommit upp flera gånger även fast det har skrivits om liknande förrut. Vi gör vårt bästa att hålla kolla på dubbleringar men ibland passar det att lyfta fram en fråga på nytt från en ny person utan att fortsätta i en gammal.

Så poppo, du kan hålla dig helt lugn och bara "vara" i forumet är gott nog!

Mvh Daniel

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem