Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Denna sida kan inte visas...

Denna sida kan inte visas...

Får jag upp många gånger under dagen, vilka sidor som helst. Går jag tillbaka och gör om processen så kommer jag dit jag ska.
Nu undrar jag om det kan ha med IE 7 att göra eller Routern?
Har Canyon 802.11 wireless Router.
Telia adsl 24 mb

Mycket irriterande är det.
Antal svar på detta inlägg: 5
Jag har samma problem. Tror att det beror på IE 7 då dottern har IE 6 kvar på sin. Och hon har inga problem..
ok, vi misstänkte nästa att det kan vara så. Då återstår frågan om det går att göra något? Men det är väl en bugg kanske.
Tack för svar
Tror att det kan ha med IE7 att göra oxo. När min burk stått i skärmsläckt läge ett tag och jag skrämmer igång den så står det så också hos mig. Men om den har stått tillräckligt länge inaktiv så hänger sig nätverksanslutningen helt. Kommer inte ens åt att reparera anslutningen, leder till att jag måste dra ur nätsladden (el) och starta om datorn. Hände inte innan jag installerade IE7. Får googla lite på problemet och se om jag hittar en lösning...
Annons
Så är det hos mej oxå Tompaxox. Jag kommer ofta inte upp på nätet om den stått inaktiv över natten utan får starta om Routern, men det kanske inte har med IE 7 att göra, men det andra har nog det ialla fall.

Jag trivs så bra med IE 7 förövrigt så jag vill helst inte byta ner mej igen

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem