Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

En gnällig samling

En gnällig samling

Ja detta är en tråd för alla gnälliga så du som enbart är positiv kan sluta läsa nu och byta tråd. Jag tycker att det är på sin plats att det kommer upp en sån här tråd för oss som har synpunkter på det mesta. Det kan vara allt ifrån slak kedja på cykeln, bakhalt på skidorna till att det skall bli mera fart på IS. Hoppas att tråden får vara kvar för här kan det komma mycket matnyttigt för moddarna. De ledare som omger sig med bara ja-sägare kommer heller aldrig att ändra på något även om det är helt åt skogen tokigt!
Antal svar på detta inlägg: 9
Wilma, du har helt rätt.

IS Forum är kanon om man vill tala om vad man tycker om livet, vilka blommor växer fortast, vad för mat är lämpligt vid ett visst tillfälle, eller hur mycket mjölken kostar i närbutiken, men vill man diskutera samhällsfrågor så är det stopp.

Förstår ärligt talat inte riktigt hur det resoneras i ledningen, man säger sig vilja skapa Sveriges bästa forum, men då måste man få diskutera det som engagerar vuxna människor.

Nu sällar jag mig till dem som jag tidigare kallat gnällisar, men jag känner att det är framtvingat, för jag vill IS skall bli intressant och levande, så är det tyvärr inte nu.
Micke03 du var den första gnällisen hoppas det kommer flera innan tråden stängs. Fast kanske kanske får den vara öppen! Fan troét sa Rellingen! Den som lever får te -ett kinesiskt ordspråk från -Yttre Mongoliet- ifall någon undrade.
Javisst är det som du skriver det blir till intet engagerande ämnen som tas upp och gör dom det som Poppo brukar då går de inte att ge sig in i leken. Det blir som ett slags moment 22 du får skriva precis vad du vill bara du skriver som IS ledning anser rätt.
Jaha då får man väl ge sej in och gnälla lite då Jag bara undrar om vi KLARAR av att disskutera allvarliga vardagliga saker på IS utan att göra personliga påhopp ? TROR ni VERKLIGEN DET???? NÄE det kan jag inte tänka mej alls Vi e väl bara ett gäng omyndigförklarade individer utan eget tänk Ja ja jag vet att jag hoppat in på IS av egen fri vilja men det e skönt att gnälla oxå!
Annons
missdrygast ja gnäll på för hur skall något kunna bli bättre ifall alla sitter tysta. I vissa fall tiger hälsan still i vissa inte! Idag tror jag att moddarna skulle klara uppgiften bättre! Någon skrev att idag är dom ju dubbelt flera och det borde kunna leda IS fram till en topposition bland forum. Det är jag helt övertygad om!
Jag hör till dom gnälliga och det är jag stolt över. Jag har gnällt på sidan men inget svar. Men kan även gnälla över annat.

Tex ...varför finns det något som heter Pms?
När det borde heta...-Rör mej för fan inte, prata inte med mej,skratta inte för då gråter jag,ändra inte på något planerat...då gråter jag oxå..
kom inte och tro att jag vill kela....varför är det så långt till Mont Everest?
Där uppe skulle jag vilja sitta...helt själv.

Nu ska jag lägga mej innan jag börjar böla för att luften inte syns.

(Jättebra tråd Vilma)

Natti å sov gott
Fibblan hoppas du inte är i PMS stadiet just nu när du behvös som allra mest. Du jag följer med dig en bit på vägen till Everest men viker av mot Kattmando för att meditera om alltings jä-ighet! På hemresen kan vi jämföra vem som valde rätt bergsknalle!
Hur som helst Fibblan det är bara att gnälla på för här är ett riktigt gnällbälte starkare än Örebro.
*S*......låter ju toppen Vilma. Jo du, mitt i värsta pms-ruset är jag. Men se vi ska faktiskt till gnällbältet Nora imorron, så då kan jag lasta av lite skit där*S*

Natti
Fibblan längtar efter att få läsa detta. Sov nu gott och försök att vakna torrt! Det är skönare så!
Ta en sak för sig så är det enklare att följa trådarna.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem