Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Kastas ut

Kastas ut

Nu krånglar det för mig igen det var ganska längesedan sist. När jag skall skriva i Forumet märker jag att jag inte är medlem längre, skriver in mig igen och är med, men nästa gång när jag går till Forumet är inte med. Vad är det för fel?
Antal svar på detta inlägg: 3
Menar du inte att du inte loggas in automatiskt? Medlem är du väl iaf fortfarande?
Har du kryssat för rutan nedanför inloggningen?

Om du har gjort det och ändå inte blir ihågkommen så har du kanske något program som per autmatik rensar cookies?
Hej Telamundo.
Ja. Jag är helt bortkopplad.
Medlem hoppas jag att jag är.
Hade kryssat för både "loga in" och i automatikrutan hade jag en pil.
Något nytt program är det längesedan jag tog hem.

Det enda är att när jag går till upplagda idrottsserier som jag har och skall kompletera med nya resultat, då smyger det, för varje resultat som jag vill fylla i, upp en ruta som säger "Autokorrigeringslistorna för Engelska är inte tillgängliga. Inte installerade för tillfället. Vill du installera den nu. JA eller NEJ". Jag kryssar helt enkelt bort rutan och det är ok till nästa resultat som skall fyllas i. Varför jag kryssar bort rutan beror på att om jag antingen svarar JA eller NEJ så kommer datan till slut fram till att jag inget kan göra åt eländet.

Detta kommer som sagt var smygande så att jag har hunnit skriva en hel del innan jag uppfattar det på skrivbordet och där har det inte hänt ett enda dugg.

Hej igen Telamundo.
Obserberade just nu en sak. När jag tar fram IE då vill dom att jag loggar in. När jag klickar på ex-vis mitt senaste inlägg då är jag inloggand.
??????????

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem