Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Skriva ut kommentarer

Skriva ut kommentarer

Hur skriver man ut ett excell blad med kommentarer?
Har försökt med ?hjälpen men den stämmer inte riktigt jag får inte dom "kommandon" som den anger.
Jag markerar och har alla kommentarer visade och sen ange utskriftsområde men det händer inget mer som det ska göra enl. "hjälpen"!
Kan vara bra att få kommentarerna på pränt när man tar med en utskrift.
Antal svar på detta inlägg: 8
Jan E : OM du helt enkelt skriver "skriva ut kommentarer" i Hjälpen, så visar de precis hur du ska göra! (det går snabbare än att jag ska försöka förklara här)

Jag var själv lite nyfiken.... och det funkar perfekt!

/Zap
Ja det var ju det jag gjorde och inte tusingen gick det något bättre, jag fick inget att bocka i...
Arkiv-utskriftsformat

Fliken "Blad"

Rutan "kommentarer" Värde - "Som det visas på bladet"

Funkade på mitt dokument

Fungerar inte det, så kanske du har skyddat bladet? ..typ?
eller någon dylik bakomliggande orsak!

/Zap
Annons
Bäst att kolla så vi menar samma: Det enda med blad jag hittar är under format och jag ser inte att jag skyddat arbetsboken på något sätt.
Det är något som jag missar tydligen eller är det något som inte blivit installerat från skivan kanske?
Jan_e: Zaphod menar att du ska gå in under Arkiv-menyn (inte Format-menyn) och där välja Utskriftsformat. Där får du upp en dialogruta där du kan välja olika flikar, varav en heter Blad där du kan bocka i hur du vill hantera kommentarer.

Mvh, Magnus
Just så!

tack för förtydligandet Magnus

/Zap
I Office 2007 väljer man under Granska, och sedan visa alla kommentarer och därefter skriv ut
Jamenvisst, nu fick jag till det.
Tack för hjälpen.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem