Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Om vi nu skall leka

Om vi nu skall leka

Om Micke03 skall hålla på med sina kluriga gåtor och diverse så föreslår jag att han uppger sin e-postadress. Dit skickar vi våra svar. Sedan kan han i lugn och ro kora vinnaren, och utlysa denne nästa dag på IS. Som det är upplagt nu är det inte bra.

Har ni något roligt ,klurigt så är det upp till var och en. Men glöm inte e-mailadressen.
Antal svar på detta inlägg: 3
Håller med dig Leiake, men jag har dåliga erfarnheter av att lämna ut min e-mail adress, har det senaste året fått några väldigt otrevliga mail angående trådar jag har startat! Därför lämnar jag inte ut min adress.
Ja det kan bli lite att hantera om alla ska maila dig sina svar. Men är du intresserad av att hantera det även i fortsättningen? Om ja, ventilera någon idé så kan jag försöka hjälpa till med en lösning från IS. Dina gåtor verkar ju vara omtyckta!
Vet inte riktigt vad jag skall föreslå Daniel, men förstår att det kanske tar upp lite för mycket plats.

Det finns säkert fler än jag som tycker detta är roligt, så kanske man skulle låta det vara ett eget ämne, själv har jag många på gång.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem