Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Är du nöjd med dej själv

Är du nöjd med dej själv

eller du kanske vill förbättra något hos dej gent emot din omgivning?

Personligen så är jag väl relativt nöjd med mej själv även om det finns en hel del som jag skulle vilja förbättra...
Och man lär sej ju också så länge man lever och man kan ju bara göra så gott som man VILL också!!!
Man brukar heller inte kunna lära gamla hundar och sitta heller, eller hur?


Tack på förhand!!!
Antal svar på detta inlägg: 3
Finns ingen som är nöjd med sig själv. Inte ens Paris Hilton.!!!
Svår fråga Jan, säger jag att jag är nöjd men mig själv, så tycker de flesta säkert att man är egoist, men så behöver det inte vara, säkert har jag många fel, men stort sett är jag nöjd.

Jag har uppnått min ålder utan en arbetslös dag, jag har fostrat mina barn till arbetsamma laglydiga medborgare, jag har klarat mig utan ingripande från någon myndighet eller polis.

Har under åren skaffat mig en hel del trogna vänner, men naturligtvis en del ovänner också, det sistnämnda kanske beroende på att jag aldig försökt att dölja vad jag tycker om saker o ting, och alla uppskattar väl inte det.

Jag bor nu i en bra del av Malmö, har fin kontakt med barn o barnbarn och övrig släkt, och lever ett got liv med en del roliga hobby´s, så jag kan nog säga JA, jag är tämligen nöjd med mig själv och mitt liv.
Eftersom jag har tydliga åsikter i en del frågor finns det nog många som tycker att jag är dålig. Jag försöker i alla fall att följa mitt samvete och göra så gott jag kan. Kanske man kan vara nöjd med det, men ibland önskar man sig mer...

Johan

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem