Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

UTorrent

UTorrent

Jag har hämtat svensk översättning till uTorrent men jag vet inte hur jag ska installera den så att programmet blir översatt till svenska. Hoppas att det är någon som vet hur jag ska göra!

//Raj-Raj
Antal svar på detta inlägg: 4
Jag har bara den svenska versionen, men uppe i övre listen finns "inställningar" (settings ?) klicka där så ramlar en gardin ner och där har du att välja igen settings eller properties eller liknande, där borde finnas "language" Det behövs troligen omstart för att de nya inställningarna skall gälla
Tack för ditt svar och jag har installerat in svensk översättning nu och det funkar som det ska. Jag fick hämta hem en ny översättning för den jag hade var det fel på.

//Raj-Raj
använd bitcomet istället de tycker jag är bättre.
Annons
Strunta i BitComet den är bannad på de flesta ställen, Utorrent är den klart bästa klienten........BitComet går väl bara på typ The PirateBay, på sidor där det är krav på Uppladdning där man måste hålla en viss ratio brukar den vara bannad...............


citat:

"Privata sajter har bannat Bitcomet igen även med den nya patchen. De jag vet är Torrentbytes och Torrentits. Jag har gett upp och testar Azureus istället. Det finns garanterat en bra anledning till att den är bannad så antingen accepterar vi det och bytar klient eller så får vi hålla oss till allmänna trackers. Om vi känner för att klaga så klaga på tillverkaren av Bitcomet.

"Quote Torrentits: 2005-03-15 - BitComet Client Banned
TorrentiT.com has banned the BitComet client from our tracker. BitComet shares peer lists between BitComet users allowing users to connect to our peers without registering with us or having their stats tracked. Major security issue. If you use BitComet and are looking for a new BTclient we recommend Azureus."
"This patch does not solve the leeching issues and is now banned from our trackers! If there is actually factual evidence anyone can provide showing that this patch does actually fix the peer list issue with bitcomet please PM me (Typhon)."
Quote: typhon at 2005-03-16 02:12:41 GMT

(Ingen mening att jag inkluderar en länk om ni inte är medlem på sajten.)

Quote Torrentbytes: 2005-03-15 01:14:43
"Attention ALL BitComet users: Please be advised that effective immediately, this client is banned from the tracker. There are a few different reasons for this decision such as this. They are security issues for the site and the users and the fact that they don't report stats accurately. Until they can conform to specifications or can report stats correctly or are no longer security issues for our site and our users, they will no longer be allowed to connect. //Staff"

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem